min festival bekymring

hei og god morgen alle mine morgen fugler. i dag skinner solen og jeg skal på badestranden for å bli tan, “whats so ever”. det er ikke snakk om noe annet for når det først er fint vær skal det så absolutt nytes også!  værmeldingene er til å grine av en hel uke frem i tid, ikke rart man blir reise syk ikke sant?

det blir ikke noe finvær på Malakoff allefall, det har jeg jo skjønt nå. men det bryr jeg meg ikke noe særlig om siden vi ikke skal bo i telt ( heldigvis) men faktisk på “pod town”. antrekket er fortsatt ikke funnet frem så jeg er litt små stresset på hvilke festival antrekk jeg skal gå for i år. det finnes jo så uendelig mange fine plagg der ute, jeg klare jo ikke å bestemme meg. i tillegg er det en vanvittig stor “trend” å vise frem festival antrekkene for tiden også, kommer jeg til å holde “mål” og stå til “forventningene”? omg… for et stress helvette.

jeg skjønner veldig godt at festival “outfitten” setter et stort press hos mange, alle vil jo være “goals” eller “slaye” bildene og festivalen. jeg blir nesten litt nervøs altså!  jeg har tittet en del på nett men tror heller ikke om jeg bestiller noe nå at det kommer i tide.

Men det er da vi takke gud for new yorker 🎉

 

0 kommentarer

Siste innlegg