Min ærlige mening om festing- Tenk at jeg sier dette!!?

Tenk at det er lørdag i dag da folkens, herregud.. Det er veldig sykt når jeg tenker på hvor snudd helgene mine egentlig har blitt med tanke på hvordan jeg har hatt det tidligere. Før elsket jeg å feste, jeg elsket det sosiale liv og da spesielt det å dra på vors, fest og nash. Altså full pakke!

Jeg har alltid vert den “baben” som finner nash “whats so ever”, som sitter oppe til morgensolen skinner inn ruta og enda litt lenger. Jeg har rett og slett syns det har vert gøy å feste. Og om jeg ikke drar på den og den festen har jeg tenkt at jeg går “glipp” av så  jævlig mye om jeg bare sitter hjemme.. Men realiteten er jo så absolutt ikke sånn, tvert i mot! De som fester og herjer rund blir å gjøre det resten av livet. Plutselig sitter de der og er “for gammel” til å kunne få til noen ting, angrende og bitter!

Jeg sitter egentlig igjen med både inntrykk og følelse av hvor ufattelig mye tid som går bort til “tull”. I tilegg til alle timene og ikke minst dagene som går bort til å bare ligge død å restaurere etter fyllesyken, når man kan bruke tiden på så vanvittig mye annet man faktisk kan få noe ut av!  Herregud så jævlig bortkastet! Om alle bare brukte like mye tid på karriere og forretninger som man legger i både festing, gossip, late dager på soffan med potetgull spising og øl hadde faktisk de aller fleste klart å få til noe her i livet. Festing er jo bare en plass hvor det er “ok” å være teit og idiot. Det gir jo ingen nytte? Folk blir så sinnsykt rølpet, usexy og i fylla er det liksom sosialt akseptert å være helt hjernedød. I fylla er det liksom greit å være teit, barnslig og mange klare ikke oppfør seg engang!

🤮

For la oss være ærlig.. De aller fleste hadde ikke turt halvparten edru engang og hvor mange ligger ikke med fylle angra dagen etter av ting de ikke kan stå for  💯?!

Før festet jeg mye fordi jeg hadde tid, anledning med barnepass etter Isadora hadde lagt seg i tillegg var jeg singel og alene helt fra jeg var 22 til slutten av 28. Det er mange år alene det! Jeg har alltid viss om hvem som er ute og hvor ting skjer liksom.. Og jeg har alltid vert party-dronningen som alle har sendt melding til eller kontaktet for å høre om hvor det egentlig “skjer i helgene”. Jeg var alltid helt sykt sosial av meg og trivdes “dårlig” i mitt eget selskap.

Nå har jeg så langt i fra samme interesse, men det er også fordi jeg ikke lengre er aleine tror jeg og i tillegg har jeg blitt mer reflektert over ting i livet generelt! Hvem som vil deg godt og ikke. Hvem som drar deg ned i stede for å bygge deg opp og hvem eller hva som holder deg “tilbake” istede for å få deg opp og frem.

Man velger selv hvordan man ønsker å forme livet og man bestemmer fullt og holdent selv på hva man vil bruke livet sitt på. Det er ingen andre enn deg selv som kan bestemme hva du får til og ikke får til, alt ligger i hodet. Bare husk å bruke tiden din klokt

‼️FOR TIDEN DIN ER SINNSYKT DYREBAR‼️ 

Med dette sier jeg ikke at jeg ikke liker å ta meg en fest i ny og ne fir det gjør jeg jo. Det er både “sunt” og sosialt. “Du kan ta jenta ut av festen, men du kan aldri ta festen ut av jenta” 😉

Men aller best trivest jeg helst med noe godt i glasset hjemme med romantiske kvelder sammen med kjæresten, hvor vi alle kan stå opp dagen etter i god form med familie kos. Hvor vi både kan være “top notch” foreldre, samt få mye ut av tiden både til forretning, jobb, karriere og fremtidsplaner!

💸🤩💸

0 kommentarer

Siste innlegg