midsund festival- all out and about

  hei lesere. et relativt veldig seint blogg innlegg fra meg i dag igjen men til tross for fyllesyken har den faktisk gått i ett. eller jeg har vel strengt talt ikke vert så fryktelig fyllesyk i dag, bare vanvittig trett!

jeg tipper det er mange av dere som stusser litt nå siden dere har sett meg på misund festivalen og ikke Metallica konserten i trondheim, som jeg tidligere skrive i juni. altså.. de billettene solgte vi for å heller bruke tiden hjemme å ta det rolig ikke sant! men dere kjenner jo oss, plutselig, “ta-da”… så var vi på farten igjen. lol.

planen var vel egentlig ikke å dra ut men bare delta i festlighetene på dag tid. men kl 23 kom barnevakten så da måtte jeg “sparke” forloveden ut dørene så han kunne se og henge litt med vennen sine, haha. snakker vi hjemme kjær eller?

good times only

💯👏🏽🎉

0 kommentarer

Siste innlegg