metal “fan” og rosablogger

(innlegget kan inneholde støtende bilder for enkelte) 

hei alle lesere. i skrivende stunder sitter jeg å filosoferer over hvordan to så forskjellige verdener  egentlig kan gå så godt over ends. min verden som for det meste har bestått av rock and roll og metall musikk, også har du forloveden min som lever i en “boble” som for det meste består i å vær ute på sosiale medier, film, blogg, sminke og div.. om sommeren har jeg reist mye rundt på festivaler, jeg har sovet i telt flere dager i strekk og vært på en haug av metall konserter.

nå sitter jeg her å skriver gjesteinnlegg på en blogg, men ikke hvilken som helst blogg men noe mange vil kalle en “rosablogg” som er drevet av forloveden min. en situasjon som jeg så absolutt aldri hadde sett for meg kom til å skje for et år siden. hadde noen fortalt meg at jeg skulle bli i en verden full av i ifluencere og bloggere hadde jeg vel nok ikke sett på som realistisk. ifluencere og bloggere er jo veldig typisk “tabu” i norge og noe som liksom skal være typ “flaut” å henge med i de fleste sine øyner. det er liksom en “teit” ting å drive med og de fleste blir som oftest hengt ut og sett ned på. men her sitter jeg da, selv i ett nøtteskall å blogger.  jeg må virkelig få sakt selv at om vi har en del forskjellige interesser, både når det gjelder musikk å annet, så går ulikhetene helt fantastisk bra sammen. til tross for våre ulikheter så er vi faktisk veldig like, i allefall  når de kommer til verdier og levemåte.

nå sitter vi på kjøkkenet å hører på hiphop og rap. men til helgen skal vi på festival.  da blir de rock og metall noe vi begge gleder oss utrolig mye.  dolla mi er den som gleder seg mest ser de ut som, hun har aldri vert på den type festival før. hun gleder seg til å utforske mer av min verden å er heller ikke kjip i å si nei, de er noe jeg setter veldig stor pris på hos henne. hun dama mi er bare så sporty å blir med på alt jeg måtte foreslå. den typisk “rosabloggeren” er så langt i fra henne å derfor syns jeg det er litt merkelig og rart å “kalle” henne det. dette er nok også en av mange grunner til at vi fungerer så vanvittig bra sammen. begge er like spontane, livlige og vi er heller ikke noe redd for det som er ukjent og nytt. vi syns  heller det som er  “unknown” er spennende og morsomt, noe vi alltid vil utforske.

jeg vil gjerne si noe som mange av dere også kanskje kan ta med videre, noe som jeg selv har erfart frem til nå. er at du kan finne den store kjærligheten der du minst måtte vente det og når du minst tenker det. om du er mann som digger black metall kan du ende opp med å skrive gjesteinnlegg på en “rosablogg” men også i tillegg synest at det er veldig gøy. kjærlighet handler om det å vær der for hverandre, støtte hverandre, jobbe på samme lag, vær et “team” å heie hverandre frem uansett hvor farefullt, glitrende og rosa det måtte være.

ikke la noe stoppe deg og gjør det du har lyst til. ikke tenk på hva du tidligere har drevet med  å la de legge lokk eller stoppe deg for å utforske det som er nytt. og sist men ikke minst… aldri bry deg om hva alle andre måtte mene og syns

🤟🏼

0 kommentarer

Siste innlegg