Mennesker er tett i pappen.. fuck!

Gud hjelpe meg nå kjenner jeg at jeg har sinnsykt mye på hjertet dere! Det jeg lurer veldig på er hvorfor er det sånn at når man gjør det bra så skal andre føle at de har en rett til å trykke deg ned? Hvorfor ikke heie på deg? Og syns det du gjør er bra? Være glad på dine vegne liksom? Hadde ikke det vert gøy?

Hvorfor skal andre ha en rett til å snakke dritt og nedlatende om eller til deg? Mennesker som du ikke kjenner eller i det heletatt har møtt?  Hva er det som får de til å føle at de har en rett til å legge igjen dårlige kommentarer her og der? Og når de gjør det så er det heller ingenting relevant de kommer med.  Bare en masse piss som går på personangrep eller utseendet ditt.

Hva er det desse dumme tosk hodene tror gir de en rett til å fortelle deg hvordan du skal kle deg? Hvordan du skal eller ikke redigere bildene dine ? Hvordan du skal oppdra barna dine? Hvordan du skal oppføre deg for å være ett godt eksempel eller forbilde for andre? Og hvorfor i allverden tror de at du har en slags form for  «melde plikt» om både det ene og det andre til å forklare eller respons til det bullshitten som kommer opp i trynet ditt???

Ja Helt seriøst, Unskyld meg. hva er det vi som er offentlig eller gjør det bra og trives med det.  Hva er det som forstyrrer så forferdelig mye hverdagen til de som oppfører seg sånn som dette? Hva er det som ligger å trigger??

Hva er det vi gjør som tar bort nattesøvnen til Andre menneskene som føler de må komme med hat? Hva er det vi gjør som plager mennesker så ekstremt mye med å kunne leve sitt eget liv at de ikke lar oss få leve våres?

Altså jeg forstår det rett og lett ikke. At man må ha en utdypende tekst på hvem, hva, hvor man forks jobber eller hva faen spørsmålet enn måtte være. har vel ingen andre noen ting med… eller??

 Hvorfor må man føle at man må forsvare seg selv for idioter som ikke har eller vil ha peiling, forståelse eller tro på deg og det du gjør?

Hvorfor tar sånne mennesker seg bryet til å bruke tiden og dagen sin til å skrive dårlig og negative ting til andre?

Hva med å heller fokusere på seg selv. Fremme seg selv, få en karriere eller en jobb man faktisk trives med , istede for å sitte kritisere alle andre. Om man ikke veit hva en Influencer er eller skjønner hva det går ut på kan man vel jammen meg bruke noen av de få hjerneceller sine på å Google det, istede for å stille så utrolig tette spørsmål.. eller?

for litt siden fikk jeg også en kommentar om jeg ikke ville ta meg ett skrivekurs fordi jeg skriver så sinnsykt mye feil. Vel.. jeg skriver faktisk kjempe bra men sykt fort og veldig mye på kort tid. De aller fleste jeg kjenner har vel også autororr på telefonen?  Alle som har det veit vel hvor mye den korrigerer mot din vilje, små feil som er sykt irriterende. eller at den omrokkerer på ord eller setninger.

Bare det å måtte fortelle andre at  autocorrecten ikke alltid  samarbeider burde være unødvendig! Har mennesker blitt så tett i pappen at man ikke klare å skjønne setninger med kanskje en eller to skrivefeil i seg ?? bare det å bruke hodet å tenke selv at: Ok men det er sikkert bare stavekontrollen på telefonen som har rota litt…..???!!!

Djiiiiiz det finnnes så utrolig mange dumme mennesker der ut ass…. Fuck!

men tusen takk til du som måtte skrive så innmari mye stygt til meg. Du inspirerte meg for kveldens innlegg på bloggen når jeg egenrlig ikke følte jeg hadde noe å skrive om. og akkuratt du er grunnen til jeg får så høy raiting i morgen tidlig

💕 Thanks 💁🏼‍♀️💥 i love u 💯💪🏽

1 kommentar
    1. ELSKER hvordan du redigerer bildene dine!!!!😍
      Kan du lage et innlegg eller youtube video om hvordan du redigerer dem??💓 Ikke bry deg om haters, de er bare gelous!!😎🥰 OG EN SISTE TING du bare MÅÅÅ lage en sminkevideo, seriøst liksom, du er best!💋💄

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg