Mektig imponert

OMG ppl….! Sånn akkurat nå ligger jeg i sengen og har vert våken en stund. Formen var ganske hard da jeg våknet med både hjertebank og hodepine, heldigvis har den blitt mye bedre bare den siste timen. Det å henge på byen er slitsomt for oss dødelige som ikke er vandt til livsstilen, haha! Jeg er også mektig inponert over meg selv som både har klart å vaske bort sminken og tatt av linsene med tanke på formen i natt!

Kvelden startet med å ordne ferdig den introen jeg snakka om for noen dager siden, før jeg dro videre til en venninne på vors. Der ramlet det mennesker inn etter hvert før vi videre dro en tur ut. Kjempe hyggelig!! Kan liksom ikke huske sist jeg var ute.. Det er kanskje en mnd siden eller noe faktisk🤷🏼‍♀️

I dag er det lørdag i tilegg til bonus på jobb, det er det som regel hver dag nå helt frem til januar noe som også er sinnsykt digg! I sengen blir jeg nok ikke liggende så mye lengre. Nå skal jeg en tur i dusjen og Isadora har nettopp kommet hjem med besøk 🙃

0 kommentarer

Siste innlegg