meg i bikini

Hei igjen venner! i skrivende stund sitter jeg hjemme. vi har akkurat tatt oss en dusj, spist noe kveldsmat før det blir å ta  kvelden. nå har vi inntatt sengen å ser på NRK super før isadora blir å dra videre på hytta med bestemor og bestefar.

i dag sto vi opp tidlig igjen hvor vi var våken før alle andre i byggefeltet. isadora var en tur hos noen venninner å badet før vi dro videre på badestranden for å få mer farge på kroppen. nå har vi begge faktisk blitt så brune at jeg ikke trodde vi kunne bli noe brunere. det var helt til jeg såg at vi begge hadde fått nye skiller igjen, haha! nå har vi blitt “neger” å trivest utrolig godt med det! livet er så innmari vakrere med en fin og dyp brun farge syns jeg.

på stranden slo vi “leir” ved en benk så jeg kunne sitte å jobbe litt i en behagelig og effektiv stilling.. eller jobbet litt? jeg har stort sett sittet plantet med rævva på den benken der i hele dag skal jeg si dere i bikini. for uten om hvor jeg inn i mellom har vert “bade vakt” for isadora og en venninne av henne, som vi inviterte med oss på badetur. på kvelden grillet vi mat på gassgrillen, kjempe digg! men jeg kjenner at jeg savner kjæreste nå, 4 dager er lenge da.

og før noen andre påpeker hvor skitten den pc skjermen min er så velger jeg å si det selv, haha. ja den er skitten men jeg har barn jeg veit du og de liker jo å klå på allting…. jiiizzz

 

0 kommentarer

Siste innlegg