Masse kjærlighet

Heisann solstråler! For øyeblikket sitter vi igjen med middagsbordet og tar inn over oss gårsdagens festligheter. Bare hele dagen i går var den beste jeg har hatt på veldig lenge.

Det var så vanvittig mye kjærlighet til stede hele veien og stemningen var ikke noe annet enn glede og trivsel.

I dag våknet jeg ganske bak full til frokost og dagen i dag har vert relativt rolig men også ganske hard, med tanke på formen. Etter frokost hadde jeg plane rom å legge meg igjen men fikk jo ikke sove så da dro vi heller en tur i bassenget. Her kjørte vi både vannsklie, satt i boblebad, badestu og tilbrakte mye tid i de forskjellige bassengene. 

I dag orker jeg nesten ikke spise, er då innmari mett i fra i går faktisk. Maten her er helt utsøkt og på hotellet er det sykt mange mennesker. Etterpå skal vi på disco og jeg har ingen forventninger til at jeg ikke kommer til å drikke tequila 😅

0 kommentarer

Siste innlegg