Mandige damer og runkegubber

God morgen alle sammen! Husker dere hun som skreiv i går at hun ikke orket å våkne fyllesyk i dag? Hun som skulle drikke mye vann før hun skulle legge seg? Ja altså.. det var jo bare å drite i for så mye disiplin har jeg jo ikke. Men jeg er heller ikke fyllesyk bare blitt jævlig syk! Det er heilt forferdelig! Tror faktisk aldri jeg har hatt en så kraftig forkjølelse før. I tilegg er hotell rommet drit varmt så jeg nesten ikke får puste.

Nå er dere vel sikkert veldig spente på kvelden i går, men den var ikke så veldig spennende. Selv om jeg var syk ville jeg ut for å være sosial. I våres forhold kan man man trygdet si at jeg er den som «presser» litt igjennom de få gangene vi faktisk er ut. Ikke fordi jeg absolutt har så forferdelig lyst, men det er bare sunt å prate og se litt andre mennesker. Vel.. det er allefall det alle andre mener.

For oss er det vel strengt takt ikke sånn. For hver gang vi går ut går det mer og mer opp for oss hvor jævlig unødvendig og Kjedelig det er på byen. Folk er fulle, brautete, høylytt og oppfører deg som idioter. Damene blir så sykt mannlige og mennene de er bare ronkegubber.

Jeg og kjæresten vi trenger ingen andre vi. Selv om vi er sammen 24/7 så er det faktisk ikke noe annen vi heller vil en å bare være oss å kose oss sammen. Alle andre rundt er ikke relevante. Sånn som kjæresten sa det senest i sta : selv om vi nå har vert sammen i 10 uker hver dag og da alle timene i døgnet så føler jeg ikke at det er «nok». Når venner og familie kommer bort for å prate når vi er ute å spiser osv (noe som er veldig hyggelig.)  Så føler jeg bare at de «forstyrrer» og «stjeler» tiden min med deg. Jeg trenger ingen andre enn familien min og din. Men Du, isadora og Casanova er nr 1.

Aaaaw… er han ikke søt? 💕

Anyways.. vi dro på xl å spiste en bedre middag, ettterpå dro vi på Milk. Der møtte vi ei super god venninne som jeg ikke har sett på lenge! Det var utrolig hyggelig. Videre tok vi turen på brooky (brooklyn).

Nå skal vi til å sjekke ut her. så jeg må nesten bare gjøre meg klar for vi skal en tur på Egon for å spise.

Vi blogges da dere! 

0 kommentarer

Siste innlegg