malakoff dag 2- vi blei filmet til Malakoff filmen 2019.

dag 2 på Malakoff var gøy til tross for at det små regnet litt ut på kvelden men det var fortsatt varmt, ingen “big deal” igrunn. i går dro vi en tur på camp området hvor vi fikk spørmål om bilde med noen fotografer fra festivalen. på “pod town” var det et “crew” som jobber med  Malakoff filmene som spurte om vi ville være med, noe jeg takket ja til. samme spørsmål fikk vi også på festival området, så her må du gjerne følge med om du vil se hva vi gjorde.

jeg kommer også til å legge ut filmen her på bloggen så snart den er ute. jeg kjenner jeg er spennt på å se hva de har valgt å ta med og ikke.

Malakoff var fin med masse god stemning og en haug av fulle mennesker. dag to var jeg litt sliten så det var ikke bare bare å komme seg på “topp” igjen.   festival livet er egentlig ganske ok men ikke så “stort” som veldig mange skal ha det til syns jeg. men jeg har nok desse meningene nettopp fordi at Malakoff da handler stort sett om rock og metal musikk, som ikke helt er det “store” for meg. jeg er mer en “hood” jente så rap og hip hop står høyest hos meg.

ja Malakoff var bra å det var helt sinnsykt og jeg hadde en “blast”. bare det at de klare å få til et så stort og ikke minst amazing konsept skal de faen meg få “creds” for.

i løpe av helgen møtte jeg masse mennesker som kjente meg igjen både i fra tv og annet, ja til og med fra den tiden da jeg var proff i fotball å spilte på norway cup, haha. verden er rar, er den ikke? uten om det møtte jeg et hav av mennesker som  hadde interesse av å sjekke meg opp både med eller uten kjæresten til stede. uansett samme søren hvor ung, gammel eller åssen de såg ut for de var ikke akkuratt så veldig blyg kan man si, lol. hyggelig det, uten om at jeg følte meg som et jævla kjøttstykke på gullfat i midten av en sirkel som besto av tørste” gribber rundt hahahaha. når jeg tenker på hvor fint kjæresten min tar det når forloveden hans konstant blir sjekket opp er jo helt “mind blowing”. ikke rart jeg elsker denne mannen her!

💘             

0 kommentarer

Siste innlegg