Makeup lovers

Hallo og god onsdag alle jule glade mennesker. Denne uken merker jeg at jeg allerede ligger litt  “bak” med tanke på hvilke dag det er i dag. Jeg får lyst til å si tirsdag, men vi har kommet oss mye lengre enn det. Ja, for nå er det snart helg igjen! 

I går fikk jeg uventet besøk etter Isadora hadde lagt seg og som satt her videre utover kvelden. Derfor hadde jeg ingen anledning til å oppdatere bloggen, beklager det!

I går lagde jeg meg en ordentlig middag, noe jeg ikke husker sist jeg gjorde. Den siste tiden har jeg liksom bare kjøpt inn mat som Isadora liker og ting for henne siden jeg ikke spiser så veldig mye selv. Men i går lagde jeg scampi wok faktisk og det var helt nydelig! Jeg er jo sykt elendig på å beregne hvor mye man skal ha av alle ingredienser. Og selv om jeg synst jeg lagde ganske lite, (sikkert bare en håndfull) har jeg fortsatt rester i kjøleskapet til en annen anledning om jeg ønsker det.

I natt sov jeg elendig igjen men sto opp i 07 tiden som vanlig og sendte isadora av gårde på skolen, slik voksne livet sier vi skal. Etter å ha tenkt meg litt om og sett på kalender har jeg funnet ut at de faktisk bare er knappe 2 uker igjen til jul og jeg er ferdig med kun 2 julegaver… Det var hun som liksom skulle være tidlig ute i år med julegave handelen! Men til mitt forsvar har jeg kjøt 1 ting via nett da… Hahahaha!! Resten blir vel i butikk..

I dag har vi byttet om besten og besta dag til fredag siden det passet bedre for oss alle. Isadora har besøk av 3 venninner så her er det fullt hus med mye latter og glede.  Selv kan dere jo se hva vi to tullinger har gjort sammen i dag etter skolen. woohoo… Makeup lovers 😆

0 kommentarer

Siste innlegg