lovlig å ha sex med barn, dette er inzane!

Hei og god morgen lesere! I dag skinner solen nok engang og vi er våken lenge før 12, det er deilig. I dag har jeg sjokkerende funnet ut at det allerede er helg igjen, men for meg føles hver dag ganske lik. Det spiller liksom ingen rolle om det er helg eller ikke, sant?

Anyways…

For noen dager siden kom jeg over noe veldig sjokkerende på fb “feeden” min. No som gjorde meg kvalm, sinna og ikke minst sinnsykt lang i maska! Nå har det nemlig blitt lovlig å ha sex med barn i Tyrkia??

WTF??!

Hva skjer nå liksom?!!

Og er det virkelig mulig??!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke klikket meg inn på linken, overskriften var mer enn nok for min del. Men egne meninger har jeg jo da så klart og jeg har tenkt en MASSE på dette i ettertid! Jeg har irritert hodet mitt med nettopp dette, dette er sinnsykt sjokkerende og ikke minst forstyrrende. Jeg måtte i dag google det for å være helt sikker på at det jeg nå skal snakke om er riktig.

I dag er året 2019 og siden denne tråden kom opp på fb nå nylig tenkte jeg at loven må ha kommet i år. Selv har jeg ikke hørt snakk om dette tidligere men FEIL!! Loven kom sjokkerende nok i 2016 folkens, men er det noen andre som har hørt om dette før nå??? Valget som blei vedtatt sto som følgende med stemmer 6 mot 7.

Og er loven satt slik at i Tyrkia kan man ha sex med barn i alle slags alder? Vel… Den sexuale “lav alder” i Tyrkia har tidligere stått på 15 men nå flyttet helt ned til 12!! Det er ikke å stikke under en stol at i Tyrkia gifter de bort barn til gamle menn, før i tiden var de fleste under 18. Men med den nye loven har det blitt lettere å gifte seg med barn som er mye yngre! Det vises også at hele 82% av barna som giftes bort verken kan skrive eller lese, de har heller aldri får en utdannelse. De fleste ekteskap som skjer med barn blir heller ikke utført på rett vis, de med inngått “uformelt”.

Ikke bare blir jentene-barna tvangs giftet bort til en gammel, ekkel gubbe. Og ikke bare går de glipp av utdanning og det å lære seg å lese og skrive. Men de stakkars små har heller Ingen formelle rettigheter eller rettigheter til sosiale tjenester og eiendeler, alt går alt til mannen!  Hvor sykt er ikke dette? Men gifte seg med unge jenter, ja det skal de! ÆSJ!!! 

Uten å gå for mye inn på dette har jeg selv i allefall bestemt at jeg ALDRI blir å ta med Isadora dit!! Jeg har selv vert i tyrkia for noen år siden med venner, men om jeg blir å dra dit igjen det tviler jeg sterkt på!!!! Jeg tror ikke Tyrkia skjønner selv hva de har gjort med tanke på voldtekt mot barn heller. Nå er det liksom greit å forgripe seg på 12 åringer også?? WTF???????!!!!!!!!!

Bare for å “skyte inn” en siste ting her før jeg avslutter også. Sånn som jeg mange ganger har hørt midt østen guttene snakker om oss norske jenter. “En norsk jente bruker jeg bare for å knu**e for de er ho*er. Men jentene fra midt østen er de jeg skal gifte meg med fordi de er så ordentlige, i tilegg aldri utro heller”. Jeg mener halloooooo??! Det er jo bare fordi jenter fra midt østen blir giftet bort i tidlig alder og ikke får lov til å ha sex utenfor ekteskap. Men dere gutter kan HO*E seg så jævlig mye man bare vil uten noen form for konsekvenser. Og dessuten mener jeg at grunnen til loven er satt med fra 15-12 er så de gamle, ekle grisene ikke må vente i “100” år før de kan dyppe den gamle, ekle staken sin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

2 kommentarer

Siste innlegg