Løvemunn..

Nå glemte jeg nesten å blogge dere, jeg er så trøtt… Dagen her har virkelig gått i ett med både barn, basseng lek, vannspreder og kreativt vannsklie på plastikkduk med zalo. Utrolig gøy for barna, herregud så de koste seg haha.

Besten og besta har vert her på middag i dag og Isadora hadde med en venninne hjem fra skolen. Jeg har sittet ute i solsteken med pc og kost meg.

Nå har Isadora lagt seg, vi begge har dusjet, jeg har skiftet på sengene. Og nå tenker jeg egentlig å legge meg så jeg er klar for morgendagen. Vi får se.. Kanskje litt serie, hvem veit? Jeg burde jo laver siden jeg alltid ender med å sitte oppe over halve natten. Men i morgen vi jeg starte dagen med å gå en tur. Kanskje følge Isadora til skolen og der etter gå hjem? Det er ingenting som kan stoppe meg når været er så perfekt!

1 kommentar

Siste innlegg