Livet som slave

Hallais! I skrivende stund har vi akkurat inntatt middagen på middags besøk. Vi har grillet vår 1 mai rett i det stusselige været. Ikke bare er det tåkete og regner ute men jammen meg føles 8 pluss grader plutselig ut som minus.. sukk.. Jeg savner å sitte i den varme, deilige sol veggen igjen ! Jeg bare elsker at jeg allerede har fått litt skille og man kan se en liten antydning til brun farge, så amazing.I dag har jeg og Isadora ryddet og vasket både hennes og mitt rom. Vi har fiffet opp gangen og ordnet på kjøkkenet. Altså.. Med andre ord har vi hatt en skikkelig askepott dag hvor vi har vert hus slaver begge to hahahaha!!!

Er det ikke rart vel å feire 1 mai på denne måten? I år er den liksom alt fra glamorøs og hektisk, i stede er een rolig, og chill i jogge klær liksom. Uten noen aktivitet og sammenkomster generelt…

0 kommentarer

Siste innlegg