Livet er herlig folkens!

Hei søtsak! Endelig er jeg tilbake, har dere savnet meg like mye som jeg har savnet dere? For øyeblikket sitter jeg på terrassen og venter på at sola skal gjøre sin ankomst i solveggen.

I dag har jeg startet dagen tidlig sånn som jeg nå har klart å gjøre i nesten 3 uker. Jeg har gått en lang spasertur med bestevenninna som endelig har flyttet tilbake etter mange år i Stavanger. Jeg har fått handlet inn til middag og gjort unna div ærend for dagen. Endelig fått tatt noen bildet til bloggen. Og blogget generelt..

Nå er jeg egentlig ganske klar for en strålende dag med hjemmekontor ute i sola! Det er mye som har skjedd i det siste og helt ærlig veit jeg ikke om jeg klare å gjenfortelle alt, eller huske hele to uker tilbake i tid… Eller 3- Haha.

Men jeg har ikke sluttet med blogg til de som har vert litt engstelig for det. Jeg har bare vert veldig fokusert på det å leve i nuet og ikke minst det med å virkelig få inn en rutine i hverdagen som funker. På ordentlig!

Jeg som virkelig ikke er et A menneske- har endelig klart å knekke den koden nå ass. Og det har virkelig hjulpet meg til å rekke alt jeg skal igjennom dag. Nå er det liksom ikke så krise om jeg ligger litt etter om jeg plutselig begynner å styre med andre ting, eller at dagen plutselig blir litt snudd på hodet. jeg har nok av timer både til jobb, interesser, familie, venner, trening, slappe av, gjøre det jeg vil, sove normal . Og ikke minst har jeg tid til å kjede meg. hahahahah-sykt! 😂

Men det er digg for jeg merker jeg har blitt et mye mindre stressende person. 

Jeg har klart å legge meg tidlig og ikke sitte oppe natta lang, jeg har klart og stå opp tidlig  hver dag. Jeg har begynt å trene hver morgen. Jeg føler meg heller ikke uopplagt igjennom dag og jeg rekker til og med å sminke meg om jeg gidder det. Noe jeg ikke gjør fordi jeg sitter ute å slikker sol for harde livet hver dag! 😎

Livet er herlig folkens !

Nyt dagen 💕 Og fuck Corona 🤟🏾

 

(Se så glad jeg er for tiden. Det er noe med været!) 

0 kommentarer

Siste innlegg