Lite updates den siste tiden- her er grunnen.

Hei alle trofaste følgere! jeg skjønner at i desse dager hvor mange både er hjemmeværende fra jobb og skole er det lite å bedrive tiden sin med. Mange driver bare “dank” og syns livet er helt forferdelig kjedelig med mye tid til overs! Så hvorfor oppdaterer jeg ikke da oftere bloggen som jeg  pleier med flere innlegg sånn som tidligere?

Dette er noe jeg opp til flere ganger har fått spørsmål om og grunnen min er egentlig så enkel at jeg rett og slett ikke har tid. Tid? Hva mener jeg da? Har jeg ikke like mye tid nå som alle andre dager hele året…?

Svaret er nei…

I hverdagene er Isadora som regel på skole frem til kl 16  men i desse dagene nå når hele verden er i karantene er hun hjemme hele dagene. For tiden er landet i besøksforbud og ikke har Isadora noen søsken heller. Noe som gjør at  mye av tiden min da går til henne med forskjellige aktiviteter igjennom hele dagen. Når  jeg ikke er med henne prøver jeg å jobbe mest mulig ellers men hun blir jo så klart prioritert først! I tillegg har vi vert svært lite hjemme og hjemme er hvor jeg har pcen min, ikke alltid jeg husker på å ta den med eller planene blir forandret når jeg egentlig skal hjem men det ikke blir. 

De siste dagene har jeg også sovnet ganske seint noe som kødder skikkelig til energien og motivasjonen som jeg liksom skal ha dagen etter… Omg, hvorfor vil jeg meg selv noe så vondt? 🙈

Så i dag folkens, ja da blir det tidlig kveld! Vi har allerede hoppet i sengen, tent lys og er klar for litt serie titting før det blir busselalle tid senest kl 01, men forhåpentligvis før da 💁🏼‍♀️

Ønsker dere alle en super fin kveld og natt videre 💕

0 kommentarer

Siste innlegg