Lett irritabel og små sur !

Heisann 🙂 Jeg kan ikke gjør noe annet enn å virkelig skryte av det fine været vi har hatt i dag. Det var ingen selfølge med tanke på hvor dårlig værmeldingen har meldt hele uka. Men jammen var det godt!

Nå etter kl 17 har sola virkelig stekt godt på himmelen med minimal vind.Jeg og snuppa har kost oss så mye ute i solveggen etter skolen i dag med lekser, middag, kos og div jente aktiviteter før vi gikk til fotballtrening for kvelden.

Er det noe jeg virkelig har blitt avhengig av i det siste så er det nettopp mosjon, slikke sol og stå opp tidlig hver en eneste dag! Sist nevnte har vert litt vanskelig de 2 siste dagene siden formen ikke har vert helt på topp. Og hva tenker alle da…? HAR DU FÅTT KORONA??!! Svaret er Nei. 

Syns liksom alle blir så sinnsykt hysterisk, paranoide og ikke minst hypokonder av hele denne epidemien. Jeg for min del har bare sittet mye ute i lite klær 2 uker i strekk, i tillegg er pollensesongen godt i gang.  

Generelt har jeg vert unødvendig små sur i dag. Men alle med allergi er veldig lett irritable når det står på sitt aller verste. Det kan jeg jo allerede bare si. 💁🏼‍♀️

Heldigvis klare jeg å legge det bort så det ikke har gått utover baben min. Men gjett om andre rundt meg har fått høre det? hahahahaha!

Men ting kunne jo vert verre da. Jeg kunne hatt mensen i tilegg liksom+ en dårlig dag😂😂 hahahahahah!

0 kommentarer

Siste innlegg