Lenge leve optimisme

Oh- loard.. Dagene raser virkelig av gårde om dagen og jeg føler vi liksom aldri tar ting helt med ro. 

I går sjekket vi ut av leiligheten i 13 tiden. Planen var jo å dra rett hjem men sånn blei det jo altså ikke. Hallo.. Snakk om optimistisk da kanskje? Dere kjenner jo oss… Da vi var på vei hjem endte vi  med å gjøre noe helt annet.. Vi endte rett og slett på Thai massasje midt i byen, lol. Da vi nesten var på fergen innså vi hvor mye tid vi hadde til “overs” og ville finne på noe annet i mellomtiden. Derfor kjørte vi inn til byen igjen for dropp inn time. Woohoo! Sånn er det når to sinnsykt spontane og eventyrlystne sjeler finner hverandre, haha!

Selv har jeg aldri prøvd thai massasje men blei like giret som kjæresten på en skikkelig massasje, og ikke bare sånn puse-stryking som vi har blitt servert tidligere.  Det syns jeg bare er kjipt og jævlig unødvendig. Jeg som sitter så mye med data og telefon dag inn og dag ut med jobb, blir jo helt ødelagt og anspent i skuldrer og rygg. Da hjelper det fint lite med stryking og dulling for å si det sånn.! Det kan jeg heller få med kjæresten om dere skjønner? lol. 🤦🏼‍♀️

Thai massasjen er seriøst det BESTE jeg noensinne har opplevd! Salongen vi var hos ligger rett over veien for Scandic hotell i Ålesund og heter “Mai thai massasje” . Hvorfor vi aldri har vert der før aner jeg ikke, litt dårlig på å løfte blikket kanskje?  Men Thai massasje er desidert det villeste, hardeste, beste og ikke minst heftigste jeg noensinne har vert med på!!

På salongen finner du 2 søte små og nette damer som er utrolig hyggelige og ikke minst imøtekommende. Og de damene er det virkelig mye trøkk i selv om man kanskje ikke skulle tro det. Her får du bestemme selv hvor hard massasje du vil ha og på ett tidspunkt hadde jeg hele dama oppå ryggen min, haha.. Dette høres jo helt brutalt og vilt ut. Men det gjør skikkelig godt etterpå altså, jeg lover! Du kan kjenne det løsne i ryggen og  hver gang hun traff et punkt  blei jeg både svimmel, kvalm og “visnet” bort i hele kroppen. En skikkelig full body massasje på 60 min til 600 kroner er faen meg ingenting! 

Da vi var ferdig følte jeg meg utrolig lett og i dag er jeg sinnsykt avslappet. Jeg er litt sår men ikke i nærheten av så anspent som før. Tidligere har jeg gått litt til kiropraktor men denne thai massasjen er på et helt annet nivå, WOW! Anbefales på det sterkeste!

0 kommentarer

Siste innlegg