Later Haters

Hei fine lesere! I dag er det lørdag og her i “bygda” er det full traktor fest. Jeg har i dag fått en rekke spørsmål om vi skal delta på kveldens festligheter, men ikke i år folkens. Festen er gøy og det er fint at folk slår ut håret og koser seg. Jeg har også selv deltatt på denne festen og har liksom ikke noe problem med at det kanskje er en smule “harry” for harry er gøy og sånt blir det jo alltid stemning av, ikke sant? Jeg syns også det er fint at de faktisk klare å arrangere noe her på “bondelandet, men traktor-fest med cowboy hatt og danseband musikk er vel strengt talt ikke helt min “greie” om du skjønner? jeg er jo en hip hop jente og kjæresten en rocken roller så for oss gjør det liksom ikke noe å stå over en sånn type fest, selv om det er en “stor” happening her i bygda “and the latest gossip”.

I dag la jeg ut en snap hvor jeg ironsikt ment sa ett eller annet som var litt sprudlende og lattermildt.  men som også blei litt dårlig tatt imot hos enkelte men også som forventet, helt ærlig liksom.. men det handlet vel egentlig ikke så mye om hva jeg hadde på my story men mye mer om hvordan “publikum” velger å ta det imot, og at de selv lager seg en negativ mening selv om det ikke er en negativ handling. skjønner…?

 Her på bondelandet kan man le litt av mennesker som tørr å stikke nesen frem og som også er offentlig. Men å være offentlig selv å si egne meninger uten å “henge ut noen” men bare snakke generelt er som “selvmord”. Selv om først nevnte er mye verre syns jeg! Menneskene tåler sånt svært dårlig! Her må man liksom være enig i alt og ikke minst like det samme med felles interesser. For om du ikke har det må du jo for all del ikke snakke høyt om hvor varm du blir i “skjorta” og litt pinlig berørt i “buksekanten” med tanken på konseptet. Men heeey… For all del “go ahead” om det er det som får deg til å sove når du lukker øyene før legge tid…

Jeg har i allefall ikke noe tid eller interesse av å “backslash’e” andre mennesker for andre interesse eller meninger enn meg. Og for å vise vår support gikk vi faktisk ut for å heie frem traktor-gjengen!

Later Haters

👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg