Last night

I går var det litt av en kveld folkens. Men det forteller vel dette bildet av meg også? Skikkelig drita Rita, omg! 

Vi startet kvelden på vors før vi dro videre på tollboden på konsert. Men herregud så fort tiden gikk ute på byen i går! Rakk jo så vidt å stikke innom to andre utesteder før stenge tid. Vi var både innom Milk og en annen bar som jeg ikke husker hva heter. På tur hjem stakk vi innom potetbakeren så de andre fikk i seg noe mat før vi satt skuta videre mot nach. Hva kl var når jeg la meg i går husker jeg ikke men det var fortsatt mørkt ute, takk gud for det!

Forme  i dag har vert helt grei med tanke på alkoholinntaket, var liksom bare tørst i dag tidlig å sov ganske lenge. Ålesund var ok det men akkurat nå har jeg bare lyst til å være hjemme kjenner jeg. 

0 kommentarer

Siste innlegg