Last night ubrukligheter

Herregud dere så utrolig gøy det var i går! Tanken var jo aldri å dra ut men så er vel ikke jeg den mest vanskeligste å overtale heller da. Jeg overtaler nesten meg selv før andre har gjort det hahah!

Først satt vi med en kompis og der etter dro vi på hjemme fest. Hjemme fest er  jo det gøyeste som finnes og i går var vi en god blanding i alle type alder liksom. Jeg med mine store black out husker ikke så veldig mye enn bare små glimt.

På festen var det god stemning, drama, dansing, klining, grinding. Med andre ord alt som hører en hjemmefest til og jeg har et svakt minne om at jeg tilbydde å  holde håret til en kompis som hang over do skålen. Gutter har som regel ikke langt hår og det har vel forsovitt ikke han heller, ganske kort klipt faktisk så jeg nappa bare litt i luggen for moralsk support

🤣🤣hhaahhahahahaahhahahaah 😅😅

Videre dro vi på nach og jeg var ikke hjemme igjen før dagen etter, UTSLITT!!

0 kommentarer

Siste innlegg