Korona smittet!!

OoOoOoMG folkens!! I hele sommer har jeg valgt å for bli hjemme. Vi har ikke dratt på Norges ferie og jeg har virkelig blitt sjokkert over mennesker og venner som ikke har hatt vett nok i hodet til å gjøre det samme, med å holde seg hjemme mener jeg. Før i sommer var jeg litt små syk og alle som har falt under samme kategori tenker med engang at det er korona! Etter noen uker gikk forkjølelsen over og jeg har tilbake til normalen men etter en liten stund begynte jeg å kjenne det på kroppen igjen. 

Jeg hadde sår hals, mistet stemmen, dårlig syn og hodepine i noen dager. Stemmen fikk jeg aldri skikkelig tilbake og trodde den var ødelagt for life siden den nesten var borte i solide 2 mnd. Jeg tenke mye på at både hodepinen, dårlig syn og  sår hals kom av for mye sosiale festligheter hvor jeg både sov lite og i tilegg til tider kan være skikkelig høylytt..

Korona er ikke noe man kødde med og jeg har vert redd for både familie og meg selv siden mange av oss er i risikogruppen.

Her på bondelandet hvor jeg bor har vi vert ganske heldige med å holde oss korona frie i forhold til storbyen som plages av “pesten i ville vesten”….

Men nå folkens.. Ja må har korona klart å klore seg fast også her i hjembygden! Og det første jeg tenker er: “skal jeg tvinge meg selv og snuppa mi til å gå med maske på butikken? Eller vil alle andre tro at vi har blitt korona smittet da?”. For når en person først har fått korona på en så liten plass. Hvor alle kjenner alle er det egentlig bare snakk om tid før alle innbyggerne også er forpestet. Korona er litt sånn som rykter i bygden… Det spres fort!!!

 

OMG, idk😳😬😷!

Hva ville du gjort??!

0 kommentarer

Siste innlegg