Korona ødelegger!

Heisann! I dag sov jeg lenge dere…  Helt frem til kl 13:30 og det er så rart å våkne opp helt alene til et så stille og rolig hus. Herregud jeg savner snuppa mi! Men hun har det sikkert super gøy med venner akkurat nå.

I natt hadde jeg sykt med mareritt og våknet av at jeg både ropte og gråt. Hadde helt  panikk for å være ærlig! Men før jeg sovna hørte jeg masse lyder i huset så det har vel påvirket mye av psyken min, lol.

I går gjorde jeg ikke så veldig mye egentlig. Slappa bare av og rydda litt hjemme, eller ganske mye faktisk.  Aaah… Korona ødelegger så mye! 😭 

Men i dag føler jeg meg uthvilt da og deilig er det. La oss ha fokus på det som er bra, ikke sant vel? Det blei jo ganske fint ute i går når jeg pynta så jeg kan trøste meg med det, hahaha! 

Nå skal jeg straks lage meg noe mat tenker jeg. Ønsker dere en fin dag videre 

0 kommentarer

Siste innlegg