Kontoen min har blitt slettet!

Hei hvite, mørke, gule og orange! Jeg har en stund nå vert ganske av logget når det kommer til nytt “content ” på tik tok osv. For tiden sitter jeg å venter på en pakke i posten som skal ta alle videoene mine til “the next level” og jeg er super gira!

I dag når jeg skulle ligge meg på plattformen fikk jeg beskjed uten forvarsel at kontoen min er fjernet og vil etter 30 dager bli slettet permanent?? Hva faen? Hvordan skjedde dette og er det noen som har rapportert kontoen min da? IDK,. Men at det er synt irriterende at den nå er borte er det ingen tvil om.

Ikke fordi jeg hadde så sykt mange filmer og følgere der. Men mest fordi det tok faktisk en stund for meg å skaffe følgere og nå er alle fe kule filmene jeg spilte inn også borte… WTF!? 

Jeg har sendt de en mail men tviler igrunn på at det er noe de ka  gjøre når den først nå er deaktivert liksom. Men når man deaktiverer kontoer andre steder bruker man som oftest å kunne aktivere dem igjen… IDK🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Noen av filmene ligger jo ute på Instagram allerede og jeg blir å opprette ny konto etter hvert om det er det som må til for å være på den plattformen igjen. Men først får jeg bare sitte å vente utålmodig på svar fra Tik Tok selv…. Lol🙄

0 kommentarer

Siste innlegg