konflikt med skolen

Hei ppl. I natt sov jeg utrolig lite så i dag sliter jeg virkelig med å holde øynene oppe. Å ligge kun i en stilling hele natten og  bli skvist ut av sengen er sykt irriterendes . I natt sov jeg typ 3 timer til sammen, “no joke” liksom. Og det var heller ikke bare bare å få snuppa opp på morgenkvisten.. Hadde vi ikke blitt plukket opp av en annen mor på veien ned hadde vi ikke rukket skolen i tide, det er jeg helt sikker på! Tenk på det? Det hadde vert flaut da. Konflikt med skolen allerede pga forsoving hadde ikke akkurat vert “drømme” situasjon,  for å si det sånn. Det hadde jeg taklet dårlig, haha!

I dag var jeg på morgen trening med en venninne. Det var både effektivt og hyggelig!

Nå er Isadora på besøk hos en venninne og jeg tenkte jobbe litt, etter en matbit. I dag virker dagen uendelig lang og jeg føler meg helt ubrukelig. Nå ser jeg virkelig  frem til busselalle tid!!

0 kommentarer

Siste innlegg