Kondomeriet, VG TV og Hard Rock Cafe

  Hei lesere. Nå har jeg fått en del spørsmål om hvor vi er på vei denne gang, med tanke på siste Insta story hvor vi gikk ombord på et fly. For å være ærlig dro vi ingen andre spennende steder enn hjem for denne gang. Oslo var vanvittig gøy selv om alt bare varte i knappe 24 timer. Men jøye meg hvor innholdsrike og effektive de timene var! Oslo hadde meldt tordenvær for vår ankomst men hadde ikke noe annet enn skinnende sol hele tiden med 20 grader +.

Før hjem reise dro vi en tur på Hard Rock Cafe som ligger helt i enden av Karl Johansgate. Her spiste vi en feit og saftig burger og sikkert 100 glass med vann og brus, var jo så tørste da veit du.

Vi var innom Kondomeriet, men hvorfor aner jeg helt ærlig ikke. Bare spontan “visitt” tror jeg.. Der var det jo vanvittig kjedelig egentlig, haha. Jeg som alltid har trodd å forestilt meg at det skal være en kul greie og ikke mint opplevelse når man drar innom den butikken? Anyways.. har du det ikke gøy her papi? Du ser litt utilpass ut? Men drit i det, gi alle leserens et STORT smil nåda…. Der ja!!!!     

Så var det VG tv, flyplassen og der etter hjem 💕

0 kommentarer

Siste innlegg