koble av alle tanker og følelser

Hei alle gode følgere, dere som bare vil meg alt godt mener jeg… Akkurat nå sitter jeg i sengen og tenker på å se serie eller noe, det er en stund siden jeg har gjort faktisk. Eller reality show er vel det jeg liker aller best og det får meg ofte til å koble av de fleste tanker og følelser som jeg måtte sitt med i hodet. Det er ganske fint egentlig for uten om det skjer noe lignende på serien som kan gjenspeile livet ditt eller som man kan kjenne seg veldig igjen i… Da er det ganske dritt faktisk haha. Anyways….

I dag har jeg og Isadora kost oss med lekser og henne har spist pizza ikke grandiosa da, men big one. Det er det som er favoritten hennes for uten om hjemme laget, heldigvis. Vi har pynta utrolig masse til jul, lekt med slim, danset på stuegulvet, vert en tur ut i snøen og pakket inn en gave til julekalenderen som de har på skolen. Eneste som gjenstår nå er å pynte utvendig, men det får vi heller ta en annen gang side  jeg må kjøpe inn noen ledninger og sånne ting. 

I morgen tenker jeg vi kanskje kan ta akebrettet på skolen igjen om vi er så heldig at de ikke har gruset fortauet…  

0 kommentarer

Siste innlegg