klump i halsen og tårer i øynene

hei bloggere! i dag har det vert en av de fineste dagene hitttil. været har vert hærlig, jeg har kosa meg mye med isadora men hva som gjorde dagen min absolutt helt amazing var da jeg “spottet” kjæresten kjøre i innkjørselen. isadora ropte og var helt fra seg av glede, “pappa!! pappa!! pappa er her!” bikkja bjeffet av lykke og jeg kunne selv kjenne klumpen i halsen og tårene i øynene, jeg var så glad! tenk at man kan ha så fantastisk sterke følelser selv etter 7 mnd sammen. mange vil jo si at de intense følelsene vil gå over etter en liten stund men de som sier det har ikke opplevd ordentlig kjærlighet, det er helt sikkert!

jeg har savnet mannen min noe helg vanvittig denne jobb turen her og det er så vanvittig deilig å tenke på at jeg får ha han hjemme nå i hele 5 uker. snakk om gjensynsglede på hele familien der vi sto i innkjørselen å klemte hverandre i en evighet! hva trodde naboene liksom? at vi gråt? haha!

senere på kvelden dro vi en tur til badestranden for å grille og ta et forfriskende kveldsbad.

nå har vi kommet hjem, tatt oss en dusj og skal spille litt nintendo før vi tar kvelden. nå kan stygge været bare komme samme søren! det bryr jeg meg ingenting om så lenge jeg har de beste menneskene mine rundt meg!!

😍

0 kommentarer

Siste innlegg