Kan livet egentlig bli så mye bedre?

 

( Innlegg skrevet i natt)

 

Omg dere! Jeg har virkelig ENDELIG fått reservert den nye iphone pro max! Ikke bare har jeg ventet helt siden juni i år for å kunne swappe til en ny telefon, hvor jeg nesten på nippet hele to ganger har bestilt fjor-årets modell  fordi jeg nesten ikke har klart å vente lengre. For lanseringen på de nye appel produktene har jo også vert veldig forsinket i år…

Jeg reserverte så klart telefonen samme dag som den kom ut i forrige uke. Men jeg var sånn typ 1 og 1/2 time på etterskudd før jeg plutselig husket at jeg hadde fått melding kl 12 fra telenor samme dag.  Jeg skal vedde på at de gjorde det  med vilje så ikke alle skulle sitte klistret forran pc skjermen å kræsje hele nettsiden deres.. Du veit sånne vanlige ting som skje når store merker slipper nye produkter osv.

Men jeg håper virkelig ikke at typ 1 time har så jævlig stor innvirkning så jeg kan få telefonen før jul. Det hadde serriøst vert den beste julegaven til meg selv i hele år 😅 hahaha! På lenge altså…

Men det som sikkert skjer nå er jo at lanseringer neste år igjen skjer i september som vanlig sånn at vi som har ventet lenge på denne må vente ENDA lengre på neste igjen!!! Vææææ 😭

Men til min “favør” prøver jeg å trøste meg selv med at det sikkert ikke er så mange som bestiller MAX siden de aller fleste syns den er litt i det største laget. Men jeg for min del syns selv den er helt ypperlig for jobb bruk og har hatt max helt siden det først blei lansert.  Jeg angrer over hode ikke på det, bank i bordet! 

Jeg har det siste halv året om ikke litt mer gått med knust skjerm og dårlig syn så nå har jeg både bestilt ny telefone, ferdig pyntet til jul hjemme og venter på nye linser.  Kan livet egentlig bli så veldig mye bedre da i denne triste epedimien?? Det er viktig å ha noe å se frem til si!

 Men alt annet også glemt å fortelle dere det 😅. I helgen var vi jo som tidligere nevnt veldig opptatt men nå kl 00 på mørke natten er jeg så klart like lys våken som alltid! I går gledet 

0 kommentarer

Siste innlegg