Kan ikke huske sist jeg…

Shoppet og kjøpte meg noe nytt generelt så dette fortjente jeg faen meg altså! Jeg har lenge vert ganske begeistret for stilen “street wear”. Og har vel mer eller mindre innsett at den rebelske, tøffe og fargerike stilen virkelig er det som gjenspeiler personligheten min.

Og jeg har gjentatte ganget nå i sommer heller hatt lyst til å kle meg kult og sassy i stede for den typiske “dolled-up-glam looken”  som jeg alltid har gått for i alle år.

Som dere veit bare elsker jeg å kjøper klær som liksom skal matche hverandre når jeg først skal ha det på. Det gjør  hele prosessen hjemme i klesskapet mye lettere når man først skal bestemme seg for hva man skal ta på og man slipper å bli helt grå i håret fordi man ikke finner noe som “passer” eller ser bra ut sammen.

Jeg har jo alltid blitt komplimentert for klesstilen min og her er bare litt av hva jeg har klikket hjem! 🤩 Hva syns dere? Omg er det ikke bare helt sinnsykt fint?? 😍 

#iminlove

0 kommentarer

Siste innlegg