kan du gjette hvor?

Hei og god etter middag alle sammen! I skrivende stund har vi som er i Syden allerede vert våken i mange timer tilegg har vi gjort mye!

I går på stranden koste vi oss skikkelig med musikk og prosecco i mens vi fløyt rundt på den søte insta vemmelige basseng “leken” vår. Etter at kvelden kom og vi hadde vert på tapas “date” dro vi tilbake til villaen for litt romantisk alene tid sammen, bare vi to.

Det å være i syden med en så fin strand er faktisk helt magisk! Verken jeg eller kjæresten er mennesker som liker å ligge på stranden dag inn og dag ut. Men her i mallorca har jeg nesten ikke lyst til noe annet, lol! Stranden er det jeg tenker på når jeg står opp og stranden er det jeg drømmer om når jeg skal legge meg! Men i dag tenker vi å gjøre noe litt mer gøy også.. Kanskje leige oss vannscooter eller noe annet spennende? men vi skal fortsatt tilbringe HELE dagen på stranden hahahahah! Håper jeg da 😇

Tiden vår her med avslappende dager og sol er snart over for denne gang. Før vi blir å dra videre til vår neste destinasjon som ikke er hjemme.. Men kan du gjette hvor? 😎

 

0 kommentarer

Siste innlegg