Kald og i sjokk.

I går var jeg og snuppa mi en tur i parken for avslutning med håndballaget hennes. Selv om det regnet var stemningen ganske fin. Vi gikk ned i solskinn men kom fram i rein og storm.Egentlig skulle vi grille men de planene blei avlyst, mtp de nye reglene for korona. Avslutningsfesten varte heller ikke mer enn en time, det er vel litt begrenset alt man skal rekke på den tiden.

På festen fikk barna kake, kokosbolle og deplom. Drikke tok vi med selv. Og selv om jeg hadde kledd med godt med regntøy må jeg ærlig si at jeg blei ganske kald på slutten. Men drt er jo sånn som skjer når man som voksen bare sitter på en benk. Uten mye bevegelse.

 Men OMG så sykt kaldt det EGENTLIG er med regntøy!!! 😭 Jeg fikk jo helt sjokk. Men når sist gikk jeg i regntøy også da? Når jeg var 10? LOL.

0 kommentarer

Siste innlegg