Jeg visste om tragedien allerede i Desember!

Stadig i desse tider får vi nye oppdateringer på Corona virus og oppdatering om forholdene. Uendelige taler, konferanser og regler har blitt satt bare den siste uken. Men at Corona viruset og landets karantene går over på 2 uker har jeg lite tiltro til. Og det er heller ikke det jeg har blitt fortalt for den kommer nemlig til å vare sommeren ut!

Allerede litt før jul var jeg i kontakt med et medium som fortalte meg at det kom til å skje en stor tragedie om ikke lenge. Først trodde jeg det var den Australske brannen som var ment siden den ikke kom opp i media før senere tid. Men etter jeg fant ut at branne allerede hadde regjert i hele 3 mnd kunne jeg se bort i fra den.

Så kom dødsfallet om Ari B, som begikk selvmord 1 juledag. Her var jeg ganske sikker på at tragedien det var snakk om var denne og hele Norge sørget.

Etter kort tid senere kom sjokk-nyheten om Donald Trump og en potensiell fremtid med 3 verdenskrig fra midt østen. Her mistet selv jeg nesten hodet og fryktet for potensiell eskalering  bland dumme-egoistiske-menn med stor makt og dominanse!

For ikke mange uker/ dager siden døde en musiker legende blant det norske folk, Jan Teigen.  Men akkurat det var vel kanskje ikke en tragedie siden han døde på vanlig vis. Pga helse, alder og sykdom…

 

 

Men

så kom Corona viruset …. En katastrofe som ikke bare rammet enkelte mennesker og forskjellige landsdeler, men Corona rammer nå virkelig hele verden!  Selv om jeg ikke helt visste hva tragedien ville vær så sitter jeg her nå med frysninger på hvor veldig mye rett det mediumet jeg var i samtale med hadde. Ikke bare har personen hatt rett ang tragedien som skulle finne sted i nærmest fremtid. En tragedie så stor at den kom til å ta all oppmerksomhet til folket og at det kom til å være det eneste vi ville lese, høre og snakke om…

Ikke bare har personen hatt rett i denne stor katastrofe som vi nå står ovenfor. Men personen har kommet med mye riktig på min private også. 

At det finnes mye mer i mellom himmel og gjord enn hva vi aner er det søren meg ikle noe å spøke med. For under her har jeg også lagt med andre mennesker som har både spådd og forutsett Corona viruset i mange år tilbake!

Dette er sykt eller? 

 

Bok fra 1981 forutså Corona viruset 

Fortsett å lese på linken etter første bilde Klikk her.

 

 

Det er en planlagt tredje verdenskrig, som vil være kjernefysisk og biologisk. Kilden vår mener at dette er i rute for å bli igangsatt i løpet av de neste 18-24 månedene.

 * Det er planlagt å begynne med et angrep fra Israel mot Iran. Enten Iran eller Kina vil bli provosert til et kjernefysisk svar. Etter en kort atomutveksling blir det våpenhvile. Verden vil bli kastet i frykt og kaos – alt nøye konstruert.

* Den ekstreme spenningstilstanden vil bli brukt til å rettferdiggjøre tunge sosiale og militære kontroller i alle vestlige første verdensnasjoner. Det er allerede planer for det.

* Under atomvåpenhvilen planlegges det å være en skjult frigjøring av biologiske våpen. Disse vil i utgangspunktet være målrettet mot kineserne. Som vår kilde forkjølende fortalte oss: “Kina vil bli forkjølet”. Biologisk krigføring vil spre seg lenger, mot vest. Infrastruktur vil bli kritisk svekket.

* Dette er ment å være bare begynnelsen. Etter dette ville en full kjernefysisk utveksling bli utløst: den “virkelige” krigen, med omfattende ødeleggelser og tap av liv. Kilden vår forteller oss at den planlagte befolkningsreduksjonen gjennom disse kombinerte midlene er 50%. Han hørte dette tallet uttalt på møtet.

Dette forferdelige scenariet har vært planlagt i generasjoner. De to første verdenskrigene var en del av oppsettet for denne endelige apokalypsen – det samme er sentraliseringen av økonomiske ressurser som ble utfelt med den like godt planlagte økonomiske kollapsen i oktober 2008.

Som om ikke alt dette var nok, spekulerer kilden vår i at alt er på bakgrunn av en kommende “geofysisk hendelse” – samme type hendelse som våre forfedre opplevde for omtrent 11 500 år siden. Hvis denne hendelsen inntreffer – ikke nødvendigvis forventet i 2012, men en gang i det neste tiåret – vil den ødelegge sivilisasjonen slik vi kjenner den, og dvergere til og med virkningene av en atomkrig.

Jeg stilte spørsmålet til kilden vår: Hvis det er en forventet katastrofe, hvorfor hvorfor sette i gang en tredje verdenskrig? Svaret hans for første gang ga meg forferdelig mening.

Det virkelige målet, forklarte han, er å sette opp den post-katastrofale verdenen. For å sikre at denne “nye verdenen” [legg merke til begrepet] er den kontrollørene ønsker, må totalitære kontrollstrukturer være på plass når katastrofen inntreffer – med en unnskyldning for at folketallet vil akseptere og kreve dem. Kamplov i de rette, nøye utvalgte land før katastrofen inntreffer, vil gjøre det mulig for de “riktige” menneskene å overleve og blomstre i den postkatastrofale verdenen, og begynnelsen på den neste 11 500 års syklus. Det som kan ha blitt nøye planlagt i skjult global skala, de siste generasjonene, er intet mindre enn hvem som skal arve jorden.

Hvem er de “riktige” menneskene? De hvite kaukasierne. Dette kan være grunnen til at navnet på dette prosjektet er The Anglo-Saxon Mission. Derav begrunnelsen for det planlagte folkemordet på det kinesiske folket – slik at den nye verden blir arvet av “oss”, ikke “dem”.

Kilden vår ble ikke informert om den planlagte skjebnen til andre og tredje verdens land som de i Sør-Amerika, Afrika og Asia. Men han antar at disse ville få lov til å passe for seg selv og sannsynligvis ikke overleve godt – eller kanskje ikke i det hele tatt. De totalitære militære regjeringene til de vestlige, hvite, menneskene er berettiget til å være arvinger.

Dette er en så ond plan, så rasistisk, så diabolsk, så enorm, at den nærmest trosser troen. Men det stemmer overens med det mange kommentatorer, forskere og varslere innviet har identifisert i noen år nå. For meg personlig er det det klareste bildet ennå av hvorfor verden er slik den er, og hvorfor hemmelighetene blir beskyttet så voldsomt: det kan dreie seg om rasemessig overherredømme. Det fjerde riket er i live og godt.

Overraskende nok var vår kilde ikke pessimistisk. Han understreket, som vi og mange andre, at bevisstheten våkner raskt over hele planeten, og at disse planlagte hendelsene ikke er uunngåelige. Hvis det noen gang var en grunn til å samarbeide tett for å bevisstgjøre den virkelige trusselen for oss alle, er dette det.

Se denne videoen, lytt nøye til det sterke budskapet om håp og oppmuntring, og spre den vidt og bredt. Vi står for den potensielle storheten av en samlet menneskehet som ikke kjenner rasegrenser eller distinksjoner. Hvorvidt katastrofen inntreffer eller ikke – og mange, inkludert oss selv, fastholder at den ikke vil – vi må medskape vår egen fremtid, kreve vår makt og gjøre hva vi kan for å varsle folk om farene rundt oss … slik at vi kan være sterkere sammen, av hensyn til våre etterkommere og for arven til alle levende vesener på planeten Jorden.

 

2020

Med andre ord.. Året 2020 føler jeg er dommedag.  Og da jeg var liten husker jeg å se på discovery chanel, hvor det var mye snakk om ” the next decade” og hvor katastrofalt det kom til å bli og evnt 3 verdenskrig og verdens undergang!

 

0 kommentarer

Siste innlegg