Jeg var litt usikker

I dag har dagen virkelig gått i ett og vi har hatt en super fin feiring av kvinnedagen, sammen med familien. Her hjemme betyr 8 mars så utrolig mye mer og det er faktisk en av favoritt dagene mine igjennom hele året.

Ikke  bare feirer vi likestilling men vi feirer også familie tid! For ca 27 år siden møtte jeg og sissy (søstern) mamma og pappa (besten og besta, for dere som blir forvirret ang det). For aller første gang! Hvor utrolig kult er ikke det? At vi møtte hverandre på den vanvitrig sterke kvinnedagen mener jeg..  Jeg som feminist elsker det jo!! 💪🏾

Jeg var veldig usikker på om jeg kom til å poste noe mer i dag siden jeg egentlig er ganske sliten etter en lang dag med god mat, flere timer  sammen med besta på kjøkkenet og familie kos.

Men jeg føler at denne dagen rett og slett fortjener en oppmerksomhet fordi den er så innmari viktig for oss som familie 💕💯.  

Håper alle har pleiet sine jenter og kvinner med ekstremt mye respekt og kjærlighet. Jeg har sett flere menn kjøpe roser på butikken i dag.  Og virkelig all respekt til de som setter pris på oss kvinner.

Uten oss hadde ingen av dere testosreroner hodet blitt født veit du 😉

hahhaahah, måtte bare! 🥳

Kos dere 💕

0 kommentarer

Siste innlegg