jeg var 20 år og tatt som hore på ordentlig

Da jeg var 20 år var jeg en hel del i oslo. jeg hadde mange venner der i tillegg noe jobb innen tv og underholdning. på den tiden hadde jeg blitt booka inn som viva danser for det da veldig kjente utestedet “emil og samuel”. jeg husker dette var litt før jeg blei ordentlig “kjent” med Oslos gater.

det var på en veldig varm sommer dag hvor jeg bestemte meg for å gå en liten tur med hunden å kanskje sjekke ut andre steder enn de gatene som jeg den gang allerede var vandt til, jeg skulle jo tross alt bo her i fremtiden. i byen spradet jeg med min fine rosa magetopp som hadde skulderputer og bling på skuldrene, litt sånn som M jackson. jeg hadde en fin mørkedongri high waist short som satt som et skudd rundt den store flotte rompa mi, men som også samtidig fremhevet den smale fine latina midjen min. jeg hadde blondt langt krøllet hår, rosa hæler og en fin hvit veske som matchet, altså skikkelig “barbie” stil.

jeg ruslet litt her og der, kjøpte meg en is å satt med på en benk som var frontet mot veien i “utkanten” av en park. parken var jo bokstavelig talt rett bak meg så jeg følte jeg var på en fin tur og koste meg nå.

der satt jeg på benken med bikkja på fanget and “mind my own business”. men jeg følte det var noe som ikke stemte for alle bilene glante sånn. hvorfor kjørte de så sakte forbi? og da opp i mot flere runder etter hverandre, med slagg fra munnen??  det var spesielt en gammel gris som sikkert var i 50 årene med henge-nese som fikk meg til å brenne ordentlig av! selv om jeg er lita og til tider kan se litt “brabie” ut så er jeg sånn som chihuahuaen min! jeg er ikke redd for noe å setter gjerne andre mennesker på plass viss det trengs.

han kjørte frem og tilbake. det såg ut som han aldri haddd sett noen så flotte som meg før, i tillegg fikk jeg følelsen av at han ville kjøpe meg! han fikk liksom ikke snudd hodet nok,  der han så vidt trillet forbi i snegle fart med vindu nede og slaggl fra den gamle rynkete munnen sin.

jeg husker jeg blei så irritert fordi jeg på den tiden sånn som nå egentlig  hater å føle meg på utstilling og at folk glor. jeg reiste meg brått,  holdte isen i ene handa og bikkja i den andre, før jeg brølte fra meg: “SER JEG UT SOM EN JÆVLA HORE ELLER??!!!!

og svaret jeg fikk ropende tilbake var ” JA I DEN TRANGE SHORTSEN DER OG DE HØYE HÆLENE SÅ GJØR DU FAKTISK DET”!!

herregud jeg blei så suuur!! tenk dere hvor sur jeg blei da??? !! skulle jeg liksom bli sex objektet bare av å spise en fuckings is?? makan!!! jeg kikket til høyre.. der sto det 2 sorte damer, jeg kikket til venstre og der sto det 3 andre damer..

men tenkte ikke noe over det før det faktisk gikk opp for meg at jeg faktisk satt i oslos STØRSTE HORE STRØØØØK!!!!!!!!!!!!!!! omg dette var pinlig!! jeg satt bikkja mi på bakken, pilte i fra stedet i menst jeg hadde han som hadde booka meg til utestedet på tråden, som bare loooo av hele situasjonen når jeg fortalte han hva som nettopp hadde skjedd!!

hva faen tenkte jeg på? den uskyldige turen i parken var visst ikke så uskyldig likevel, lol!

😆

0 kommentarer

Siste innlegg