Jeg tror vi trenger en mann

Sommeren gløttet så vidt frem i helgen men mye negativt har varmen også tatt med seg.  Ikke bare har vi blitt plaget med småkryp som maur i gangen, brune greier som henger på hele inngangspartiet ute på veggene og døra. Men vi har jammen meg hatt noe så voldsomt som skogs rotter også, oppe med naboen som jentene har komme springende med ned til meg.. Oommmg, alt de skal utsette meg for eller hva? Takk gud for de var døde sier jeg bare, viss  ikke hadde jeg ikke overlevd tror jeg.

Ikke nok med det, men jeg hadde også bygdas største edderkopp hengendes over meg når jeg satt i sol veggen å jobbet. Den måtte jeg ringe etter hjelp for å få fjernet for å si det sånn. Og i går kveld måtte jeg drepe en edderkopp selv, inne i gangen med min egen flippflopp. Æææææ!

Ikke ville den dø første gang jeg tråkket på den og ikke andre eller tredje gangen heller. På linja snakket jeg med besta og holdte nesten på å grine der den lå å sprella med alle innvollene ute av kroppen, wææææææææh! Jeg var så redd, Men besta  sa hun var stolt av meg så det var støttende nok bare det i seg selv..

Hahahahhahahahaha jeg døøøør!!!  Jeg håper dere alle skjønner at dette er kødd? Eller det skjedde jo så det er ikke kødd på den måten, men det jeg mener er at det er helt latterlig å bli så dramatisk over noe så lite hahahahahaahh. Ikke sant vel? Jeg ler jo av det nå når jeg tenker på det liksom.

Jeg er ikke noe natur menneske for å si det mildt men det har vi alle vel skjønt eller? Jeg virkelig hater småkryp og føler nå at det kravler rundt på kroppen. Jeg har allerede hatt 2 små kryp på innsiden av klærne så nå tørr jeg nesten ikke å sitte ute lengre, selv når det er sol. Jeg aner ikke hvor mye jeg har både spylt og sprøyte på husveggen for å få alle dyrene vekk. Så mye at det må se helt teit ut for naboene sin del. 

Men jeg ser jo selv at jeg må skjerpe meg for  Isadora sin del. Hun har sakt noen ganger at hun ikke vil være ute pga alle småkrypene.. hahah..

Jeg bare: ” Men Isadora.. Du veit at alle dyrene faktisk bor ute? Du kan ikke bare slutte å gå ut, herreguud”.  Også lo vi godt. Vi er jammen meg noen pyser begge to.

Men hun ene nabojenta her er skikkelig flink som bare tar alle småkryp med hendene. Isadora bruker å hente henne når det enten er småkryp på døren, gangen eller i håret mitt. Hva skulle vi gjort uten henne? Den følelsen når 7 åringer må komme deg til unnsetning… Story of my life.

Det er nesten som jeg tror vi trenger en mann… Men ellers takk 😆💯 loool.

 

0 kommentarer

Siste innlegg