Jeg tar master class i

Omg… Dette har jeg nesten glemt å fortelle dere men jeg holder faktisk på med to master class for tiden og er ikke så veldig langt fra i å fullføre første kurs allerede!  Hvor exciting  er ikke dette?? 😃

Herregud så gøy og lærerikt, for ikke å snakke om at det også er noe jeg  faktisk interesserer meg veldig for! ikke bare er det lett å lære ting man liker men man får også noe helt sykt klisterhjerne.

Nå holder jeg på med digital kommunikasjon,  markedsføring+ foto og grafikk men gleder meg vel aller mest til medie, pr og kommunikasjon delen😃.

Det er helt sykt hvor mye man lære på en gang, men dette er et online kurs jeg kan logge meg inn på for alltid og se alt jeg har gått igjennom. Greit om man er litt usikker eller føler for å “friske opp igjen” minnet. Ikke nok med all oppussingen og pynting til jul liksom.

Men her holder jeg på å fullføre 2  master class i tillegg hahaha! Korona, du korona ass… Jeg kan virkelig ikke si noe annet 🤣 

0 kommentarer

Siste innlegg