Jeg tar en pause

Hei flotte mennesker! Jeg håper alle har det bra? I dag hadde jeg egentlig ikke tenkt til å blogge, men her sitter jeg da å skriver til dere fine følgerne mine likevel. 🥰

For tiden føler jeg et veldig lite behov for eksponering faktisk. Merkelig nok, ikke sant? Men det har dere vel også sikker merket litt. Ingen dager er like og det virker som om livet aldri vil gi oss en pause folkens. BS everywhere, hva skal det bli av meg egentlig? En gudinne? 😆 Kan’ke bli noe man allerede eeer!

Det siste døgnet har jeg 4real sovet knappe 40 minutter og har heller ikke spist for hele dagen.. Skinny bitch here  i come! 🚨🗣. 

Videre for kvelden ønsker jeg bare å holde sengen. Tenne noen stearinlys i vinter mørket og se på serie fra sengekanten. Til tross for hvor mange som ønsker å ha meg med ut på “party livet”. Not today satan, not today!

I dag trenger jeg en pause  💯!

Den siste uken har jeg sett på “sofie elise’s verden” av alle ting, noe jeg også synst er veldig koselig og underholdende. Til dere som ikke er så veldig “i denne blogg verdenen” har Norges største influencer og top blogger lagt opp som blogger for godt, Sophie Elise.

Men det er noe merkelig som skjer når mennesker ikke er på “topp” lengre eller har gått bort. For plutselig da blir de litt mere “interessante”, “populære” eller heller litt mer aktuelle for andre mennesker å følge med.

Til mitt forsvar ser jeg jo nesten aldri på tv og jeg har heller ikke hatt kanaler siden vi pusset opp stua i sommer. Tv sumo er noe mamma (wow tenk at jeg skreiv mamma? Vi som alltid sier besta) har opprettet konto på, noe som nå har blitt en ny og spennende favoritt hos meg på tv skjermen. Bare på noen dager har jeg allerede sett ferdig første sesong og har nå planer om å se videre på sesong 2.

0 kommentarer

Siste innlegg