jeg takker for meg

 hallo alle lesere, i dag er det en veldig fin dag.  Er det noen av dere som klare å gjette hvilken dag det er i dag,  uten om at det er fredag? dagen jeg nå så lenge har ventet på er endelig her. i dag skal vi nemlig hjem!  vi har allerede vert oppe i 5 timer å bedrevet tiden med å rydde, pakke, spise frokost i tilegg tatt noen bilder i leiligheten.

akkuratt nå sitter jeg i taxi på vei til flyplassen. jeg kjenner selv at jeg er trett å egentlig hadde hatt bruk for en blund, men først tenkte jeg bare å gi dere en lite update.

vår uke i spania har både vert fin, spontan, livlig, gøy, minnerik og ikke minst veldig romantisk! flyet hjem går i 15:30 tiden å vi lander ikke i molde før i kveld engang. da blir det å overnatte i midsund på “hytta” før vi tar turen videre hjem i morgen.

om marbella og stedene som ligger i nærheten  er drømme plassen gjenstår vel bare  å se. spania du har vert fin, jeg takker for meg

💕

0 kommentarer

Siste innlegg