Jeg svarer på en rekke dumme spørsmål

    Well hello there. Som jeg tidligere lovet dere i dag på snap (dollaalexandra), skulle jeg ha spørsmålsrunde på bloggen. Vel.. Siden det finnes en del korka mennesker der ut som følger meg, tydeligvis .. Lot jeg overskriften på dette innlegget snakke for seg selv. Ja er det ikke gøy med spørsmålsrunde hvor folk kan trolle anonymt med en haug av masse drit? haha.. Seff finnes det unntak for ikke alle er teite da! shell we start…?   💁🏼

Bruker du mye tid på å redigere bildene dine? Nei ikke så veldig lang tid nå i forholdtil før. Før kunne jeg bruke flere timer på å gjøre falmet hvitfarge helt hvit uansett hva som var i bakgrunnen. biler, båter bygninger, stolper, striper. Yeah u name it! Nå kommer det egentlig mest an på hvor mange bilder jeg velger å laste opp. I tillegg bruker jeg mye lengre tid på bare det å skrive et innlegg, som jeg egentlig har tenkt å holde kort. For når jeg først begynner å skrive har vi det gående. Jeg har viss så fryktelig mye på hjertet da plutselig. haha. 📝

Når gir du ut de sangene som du har snakket så mye om? Well.. Alt til sin tid tenker jeg nåda, sånn egentlig. Det er så vanvittig mye for tiden at det å balansere alt og finne tid til alt er virkelig ikke bare bare, Men det kommer! 🗣

Hvordan kan du være så pen? Aner ikke.. Prøv å gå MASSE uten sminke, haha! Men takk 💕

Hvorfor er du så høy på deg selv? Altså.. Nå er jo jeg bare knappe 152 i høyden så da må jeg jo ta igjen alle dere andre i personlighet, syns du ikke det da? Dessuten bare de som ikke kjenner meg kan komme med sånne tullete påstander som dette. For jeg er jo verden snilleste og morsomste. Det handler vel mer om å leve livet, ha det gøy å eige noe hel ENORMT mye med selvironi. Dessuten er det viktig å være glad i seg selv og det er virkelig ikke noe i veienes i å vise det heller. 🙋🏼‍♀️

Hvorfor sier du at du er en  influencer og TV personlighet? du er jo i allefall ikke en influencer. Ja ok, politimester Bastian. 👮🏻‍♂️

Hva jobber du som? 👆🏽

Kan du lage sminkevideo? Ja seff kan jeg det, må bare gidde å sminke meg en dag så skal jeg filme det også. 💄

Bor du hos foreldrene dine? Haha.. Nei ass, har hus. Flyttet hjemme fra når jeg var 17 . 👩🏼‍🎓

Du er veldig snill og veldig pen! Aaw du er snill du! Håper du får en super kveld videre #Teamdolla.😍

Hvorfor har typen din influencer i bioen sin på insta når han bare har typ 200 følgere. haha? Sikkert bedre med følgere på 50 k og 12 likes da 🥳 ps: han sier han skal vise dere og snart opp i 300 følgere i stede for 200, da ser det sikkert bedre ut .. Hahahahahahahaha 🎉

Du veit du ikke er bygdas sin kjendis! “So stop calling my name, follow my snapchat and reading my blog!!”…….  hahahahahahah 🚨🤦🏼‍♀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg