Jeg svarer på 10 VANSKLIGR dilemmaer

1. Ville du heller gjøre 30 minutter med mattelekser hver dag eller kun høre på Ole Ivars når du hører på musikk for resten av livet? Selv om jeg hater matte og er helt sinnsykt dårlig i faget så tror jeg faktisk at jeg hadde valgt matte! For jeg hater danseband enda mere, haha.🤯

2. Ville du heller spise 1 stor pizza med sardiner og blåmuggost eller 5 ostesmørbrød med gresshopper? Æsj.. Hva faen? En stor pizza er jo utrolig mye da. Men det er faen meg 5 ostesmørbrød også!!!  Men jeg tror uansett at jeg hadde gått for gresshoppe siden jeg ikke liker fisk i tillegg!😷 

3. Ville du heller hikke hvert 15. minutt eller fise 3 ganger per dag på et tilfeldig tidspunkt? Fise 3 ganger på et tilfeldig tidspunkt uansett hvor pinlig det måtte være! Å ha munn diare hver dag sånn som meg og da hikke hvert 15 minutt er bare sykt irriterende! Det skjer ofte når jeg er på fylla… 🤓

4. Ville du helst hatt snabel eller elefantører? Elefant ører helt klart! Snabel er jo så langt i fra sexy som det går ann! kanskje noen kan bli glad i de store ørene min også? haha.😜

5. Ville du heller alltid måtte brukt parfyme med ostepop-lukt eller alltid ha ostepop-smuler og fett på fingrene? Omg for noe  syke mennesker!! Men ja, jeg måtte ha gått for fettede fingrer med ostepopsmuler. Heller det enn å lukte promp hele tiden!!🤢

6. Ville du heller aldri spist pizza igjen eller aldri kunne brukt sjampo? Holder meg lett unna pizza og karbohydrater for å få litt sjampo i hodebunnen. 💆🏼‍♀️

7. Ville du heller rape høyt på en full buss eller gå med «I love Donald Trump»-caps en hel uke? Rape høyt i en full buss… Jeg har bedre klesstil enn å gå rundt med det stygge trynet til Trump 😆

8. Ville du heller drikke en halvliter lunken brus uten kullsyre eller ett glass kefir? Brus… Lett! 🤘🏾

9.  Ville du heller vært uten hår eller ha 2 meter langt hår? Masse hår!  Bare kom med det 😌💁🏼‍♀️

10.  Ville du vært uten mobiltelefon eller kun ha NRK1 som eneste tv-kanal? NRK1 er ikke så gærn’t det altså. Utrolig kjedelig når man er barn å sånn, men ser ofte på NRK1 appen om kveldene. De var mye spennende og lærerikt, i tillegg så oppdaterer de deg på nyhetene og livet. 🎉Jeg ser så sjelden på tv uansett når jeg gjør er NRK1 ofte en av de jeg ender opp med hahahh! De har mange spennende dokumentarer der også da.✨

 

0 kommentarer

Siste innlegg