Jeg svarer helt ærlig

Først og fremst noe positivt:  Utrolig gøy å se plasseringen på topplista i dag.  17 plass i hele Norge… Det er jammen meg ikke dårlig ass! WOW, dere er rå💕. Gøy å slå «Stina blogg» fra tv serien bloggerne i topp plasseringen. (Hun ligger rett under meg).


For øyeblikket kom jeg akkurat inn døren. Jeg har akkurat trenet.

Her er de mest stilte spørsmålene som har kommet inn de siste 24 timene.  Mtp episoden som skjedde natt til fredag, forrige uke.

 

Hvordan har du det og går det bra med deg? Jeg har det greit med tanke på forholdene, takk. Tror legit ikke det har gått helt opp for meg hva som har skjedde, jeg er fortsatt litt i sjokk og prøver ikke tenke så mye på hendelsen. Alt skjedde så fort så jeg føler liksom selv på en liten black out.

Har du politianmeldt saken? Jeg har prøvd å komme i kontakt med politiet og skal i møte med de kommende mandag.

Hvordan fikk du ut personen som tok seg inn i huset ditt? Jeg sto allerede veldig sårbar KUN i trusa, med KUN hendene som dekket overkroppen. Jeg truet vedkommende med politi, jeg skubba og skreik i det jeg fikk mannen ut av huset selv. Det var ganske inzane!

Ringte du politiet når det skjedde? Telefonen min lå dessverre i andre enden av huset, på soverommet . Jeg hadde satt den på landing og selvfølgelig den ene gangen jeg faktisk trengte den, var den ganske utilgjengelig. Det var så jævlig ubehagelig å måtte snu seg KUN i string med rumpa til, i det jeg løp for å hente telefonen. Til en person som tar seg inn i huset med seksuelle hensikter! Føler meg så sinnsykt violated! 🥺

Jeg går generelt  ikke til sengs med hvem som helst. Og at en gammel gris såg det meste han ville se, uten mitt samtykke var jævlig traumatiserende i seg selv!! Følte meg så jævlig krenker og sinnsykt lite verdt i mitt eget hjem.. 💔 Det er syyykt trist 😢

Veit du hvem mannen var ? Jeg visste ikke hvem han var men har i etter tid fått vite hva han het. Jeg har hørt om personen tidligere men aldri hatt «ansikt» på navnet. Hvis du skjønner hva jeg mener? Det ansiktet glemmer jeg nok aldri nå! Det har virkelig brent seg på hornhinnen i evig tid.

Visste han at du bodde der eller var det helt tilfeldig at han gikk inn i ditt hus? Tror egentlig ikke han gjorde det. De aller fleste her i bygda veit nok hvor jeg bor. I tillegg bor jeg veldig nærme veien og har selv en stor innkjørsel. Jeg har snakket litt med familien og her jeg bor nå, bodde også farfar og farmor før. Jeg har blitt forklart at samme mann har vert innom huset tidligere å stjålet når de bodde her. Men det er jo mange år siden de levde nå. 

Hvordan sextrakassering han deg? Han trakasserte meg både med ord og handlinger. han prøvde komme nær meg for å ta i meg, i det han tok på seg selv. Både i og uten på sin egen jeansen. Jeg skjønner hva dere hinter til. Og JA, jeg såg veldig godt det jeg IKKE hadde lyst til å se! 🍆 

Sa han noe til deg? Ja.. Han sa blant annet han var kåt og skulle ha seg samma F**n. 

Har/ skal du oppsøke profesjonell hjelp for å få snakket ut om den dramatiske opplevelsen? Jeg er egentlig ikke den som  snakke så urolig mye om følelser og legger heller fort lokk på ting som er vondt. Jeg har ikke oppsøkt profesjonell hjelp og kommer mest sannsynligvis ikke til å gjøre det i fremtiden heller. Med mindre jeg må. Ønsker bare å fortrenge situasjonen mest mulig.

Trodde du på ekte at du skulle dø? Ja!! Den første tankene i hodet mitt før han  begynte å trakassere meg verbalt, var at jeg skulle bli banka, knivstukket, skutt, ranet og kom til å dø! Der etter kom han til å finne datteren min å utsette henne for en tragedie ! 😭

Så fort jeg innsåg at han hadde seksuelle intensjoner trodde jeg at jeg skulle bli voldtatt med datteren min som tilskuer og henne etterpå. Slik som på film!! Ord kan virkelig ikke beskrive følelsen som mor, jeg blir helt KVALM!!!!!!

Er du redd i ditt eget hjem etter det som skjedde? Jeg var egentlig ganske redd fra før siden jeg både er husredd og mørkeredd. Vil ikke si denne situasjonen hjalp så veldig mye på redselen jeg har fra før.  Men jeg prøver som sagt å ikke tenke for mye på det. Da skremmer jeg meg selv bare enda mer. Er det noe jeg nekter er det å leve i frykt. 

___________________________________________


Det er utrolig vondt å skrive alt dette svart på hvitt. Men jeg gjør det så historien plutselig ikke blir til det ugjenkjennelig. Nå har dere hørt det fra MEG og meg personlig!

Håper alle som leser dette kan ha respekt nok til å forstå alvorlig i dette og hvor ille det faktisk kunne ha gått. Ja det er kjipt for meg , men jeg er sterk.  Jeg fikser nok dette også! 💪🏾

Jeg reflekterer i det jeg skriver nå for man tenker jo alltid værste scenario først når man står midt opp i det. 

Selv er jeg bare sykt takknemlig for å ha slapp så utrolig «billig unna», som jeg gjorde. Hadde det kommet flere menn i stua hadde jeg nok neppe hatt en sjans! Der jeg sto kun i trusa.

 

 

1 kommentar
    1. OMG.. 😮
      Nå ble jeg greit satt ut her, kan du si! Jeg klikker jo inn i den tro at sjekke ut en blogg jeg liksom aldri har kommet så langt som til å sjekke ut tidligere i forbindelse med hva jeg antar er første topp 20 -plassering.. Opplevelsen av å bryte denne barrieren første gang, er noe jeg absolutt kan relatere til, da jeg vet first hand hvor jævlig mye jobb som ligger bak det å komme opp på dette nivået for de av oss som starter helt fra scratch uten å ha skapt seg ‘et navn’ som høster såpass med klikk at en blir lagt merke til på forhånd. Jeg mener.. Jeg hadde jo min ‘førstegangsopplevelse’ blant topp 20 i april, så..
      Jeg ankommer jo dermed med innstillingen om gladstemning og gratulasjoner, og det skinner jo også igjennom at dette er stort også for deg, i og med du faktisk uttrykker glede over dette samtidig som du svarer på spm om denne horrible opplevelsen..
      – Nå babler jeg i vei her, som vanlig er i situasjoner jeg i grunnen burde holdt kjeft.. Så for i det minste å forsøke å unngå å fremstå borderline mentalt tilbakestående, så er altså denne smørjen et heller mislykket forsøk på å uttrykke medfølelse over det å ha opplevd noe så for jævlig traumatiserende som det du forteller her, og samtidig gratulere med prestasjonen på bloggfronten, på et høyst verdig vis!.. 😛 <3

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg