Jeg svarer engang for alle

Dette er et spørsmål jeg fikk mye før, under og etter jugend festivalen.

“skal du på jugend?”

“Er du på jugend?”

“Var du på jugend?”

Neeeeeeei!!!

“Men hvorfor var du ikke på jugend da?”… Djiiiz..

Her på vestlandet skulle man virkelig tro at jugend festivalen er livet og at jugend er “goals”. Altså. Jeg tenker bare å svare engang for alle så vi alle dammen kan gå stille og ikke minst samlet videre, hehe.

Jugend festival er gøy det er det ingen tvil om, jeg var der jo hele helgen i fjor! Tidligere har jeg egentlig helt ærlig ikke visst hva jugend festival går it på. Før mikset jeg jugend og oktober fest, de festene hvor man kler seg ut som både Gauda, Hildur, hilde, Olga og Gudrunn.. Vel… Det var i allefall helt frem til i fjord. Festivalen i fjor var en “epic” helgen hvor jeg dro med Camilla og noen venner.

I fjor husker jeg ikke helt hvem som var artister men det var vel mer i overtall artister jeg ville se enn de jeg ikke var så “hype” på. I år har jeg ikke så veldig mye kontroll på hvem som opptreden og ikke, men det var i langt over gjennomsnittet artister jeg ikke var så “begeistret” for egentlig.  De artistene jeg fikk med meg som kunne vert ok å “digge” musikken til er vel eneste TIX musikk og gutta mine, Erik og Kriss. De har jeg jo vert på sett med før for innspilling av  musikkvideo osv.

Jeg kunne sikkert dratt for “stemningen” sin skyld men jeg var ikke så gira på å betale penger på noe jeg egentlig ikke hadde noe problem med å “gå glipp av”, viss du skjønner? I tilegg hadde vi vert ute helgen før ( husker ikke helt hva vi gjorde, men ute var vi). Så interessen fantes ikke sted i det heletatt kan man vel si.

Etter at mange prøvde å få meg med ut, uten “hell”, fikk jeg allerede respons tilbake etter første kveld hvor kjedelig og ikke minst dårlig jugend i år var da. Så gørr at mange faktisk vurderte å bare droppe dag to.. Wow.. Det måtte ha vert en skikkelig bra festival eller hva? Hehe.. Men hvem veit, kanskje jeg drar på Jugend neste år? Men da vil jeg se Cardi B, så sjansen er liten!

🎶#MONEY🎶

 

0 kommentarer

Siste innlegg