Jeg stuper ut i det

Omg de to siste dagene har jeg virkelig følt meg rastløs og gikk spontant en tur på butikken for innkjøp av maling. Jepp dere hørte riktig, jeg har begynt på et nytt prosjekt og kan egentlig si meg ferdig. Bare noen få greier som gjenstår før jeg blir å vise dere resultatet.

Ikke bare har jeg lagt nytt gulv på stua, pussa opp kjøkkenet, omublert rommet til snuppa, fikset lekerom og nesten ferdig med gjesterommet på loftet. Men nå har jeg jammen meg pusset opp yttergangen og trappen opp til loftet. Og alt dette på under 4 mnd!

Herregud nå begynner virkelig huset å ta form innvendig og jeg har så sykt mange forskjellige locations når det kommer til blogg, bilder og sosiale medier. Iiiik!!

Mitt nyeste prosjekt blei så sykt fint, mye finere enn visjonen min. Og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere alt i en house tour om ikke lenge i sin helhet! 😍  Men bilder av gangen og sånn kommer i løpe av helgen om jeg har fått alt jeg trenger til da.

Ikke veit jeg om det er takke være korona at jeg har begynt å få form på huset innvendig, siden “hele verden” liksom nå står veldig stille. Men jeg klager ikke på det  sånn akkurat nå da,  heller ikke at jeg er super spontan person.

Og det er vel kanskje det som skiller meg i mengden med å få ting gjort. I stede for og sitte å tenke for lenge på noe som aldri blir realitet stuper jeg bare ut i det med bind for øya!

0 kommentarer

Siste innlegg