Jeg signerer kontrakt- OMG!

Hallo og god…. Fredag? alle samme ! 😅 Ja jeg tror det er fredag uten at jeg sjekker det noe mer opp enn det. I skrivende stund ligger jeg fortsatt full i sengen og føler meg ganske skrøpelig, i tillegg er jeg ganske tørst. Kvelden ute i går var grei den for det på bygda å være. Husker helt ærlig ganske lite men det er jo fordi jeg nok engang shotta ganske mye, fuuuck! Det som er hyggelig med 2 jule dag er jo at mennesker man ellers til vanlig ikke treffer også er hjemme. Men det som er kjipt er jo at det er kø helt i fra baren og ut på parkeringsplassen… lol.

but anyways…

Til tross for fylleangsten og sånne ting så våknet jeg i dag til en super glad mail! En mail jeg allerede sendte for sikkert 2-3 uker siden og har ventet på svar siden. En mail jeg syns var vanskelig å sende og en mail jeg også var utrolig redd for, med tanke på svaret som skulle stå i den. 

Som tidligere nevnt mange ganger her på bloggen har dette året vert helt super crazy, med tanke på jobb moralen min hvor alt av rutiner osv bare sklei helt forbanna skeivt ut. Jeg hadde ingen system lengre, ingen faste tider eller faste dager for å gjennomføre ting, sånn som jeg hadde tidligere. Noe som også førte til at jeg mistet en del kontrakter og jobb muligheter… KJIPT!  Jeg følte meg hele veien ganske “mettet” på alt og følte jeg verken strakk til eller hadde tid til overs til å kunne styre med prosjektene jeg allerede hadde, nettopp fordi bloggen tok så enormt mye tid! Jeg la det grunnleggende og gidde absolutt alt for å bygge den opp til hvor den er nå. Jeg brukte så enormt mye tid og hadde en periode 3 innlegg om dagen bare for å nå 50 listen, uten å alltid få det til. Og på private  hadde jeg møtt drømme mannen og skulle ha et liv uten om jobb også, både med han og Isadora. Jeg hadde kvelder hvor jeg nesten gråt fordi jeg var sliten og følte jeg var så uendelig mye på etterskudd med alt sammen, i tilegg hadde jeg aldri en eneste dag fri. Når vi var på turer satt jeg store deler med nesen i telefonen og følte meg veldig fra værende. Og jeg misunnet de andre for å kunne nyte turene og leve livet i nuet osv… Alt dette tilsvarte at jeg mistet den aller største kontrakten jeg noengang hadde signert, nemlig med Firework og mistet en shittload av inntekt!! FY FAEN!! Jeg klarte ikke følge opp det som sto i kontrakten og endte med å miste min stilling som Creator ambassador. Da jeg mottok beskjeden blei jeg både lei meg, skuffet men også litt lettet.. Jeg hadde så mye ansvar og så mye jeg måtte levere ellers hver dag i hverdagen at jeg også kunne se beskjeden komme. Hele teamet gjorde virkelig alt for at jeg skulle fortsette å få det til. De fulgte meg opp på mailer, skype og var så ufattelig tolmodige med meg. Jeg har ikke ord ass! Nettopp fordi de såg talentet i meg og virkelig ville jeg skulle få det til! I LA ville de møte meg på hovedkontoret med de andre som hadde samme stilling som meg og jeg fikk mail i fra kontorene de også hadde andre steder i verden,m. Hvor de gidde meg tilbud for å gå enda ett steg videre med kontrakten min. Hallo! Hvor hadde jeg hodet mitt egentlig? Jeg tror ikke jeg var helt klar over hvor stort og bra alt dette var, nettopp fordi jeg var så hodestups forelsket og hadde aldri hatt det bedre! Ingenting i hele verden var verken viktig eller spillet noen rolle…

I senere tid har jeg virkelig følt mer og mer på hvor kjipt det egentlig var at den kontrakten gikk i dass. Så jeg gjenopptok kontakten og fikk en helt sinnsykt respons på den. Wooow… Har ikke ord! Hadde aldri sett den komme i det hele tatt og nå er jeg nesten litt redd for å svare på den mailen igjen fordi:

” tenk om jeg ikke klarer å holde kriteriene og forventningene på nytt? Hva om jeg tar meg for mye vann over hode igjen??”

 Det blir så jævlig flaut ass!!! Jeg har jo lyst men nå er jeg redd, vil liksom ikke skuffe noen på nytt igjen etter å ha fått en second chance liksom! 

Til dere som ikke veit hva Firework er så er det en app som er ganske lik tik tok bare den er mye nyere. Menneskene som står bak er både de som har invistert og laget snapchat så dette er ikke bare barnemat folkens! 

Giirl i need a reality check….😍

 

0 kommentarer

Siste innlegg