Jeg selv er ganske fly forbannet

Hei dere! I dag har vi kost oss mye i Ålesund frem til vi skulle hente Casanova. Vi spiste en bedre lunsj på anno og snakket mye om de dårlige nyhetene vi faktisk måtte forberede oss  på. Dyreklinikken hadde jo som forventet ingen glad  nyheten men heldigvis stabilitet. Uten å gå mer inn på akk det.

ålesund turen var like  spontan som vi som personer og i dag har vi egentlig bare suset rundt på Moa for å drive tiden med noe annet enn å bekymre oss.

nå har vi akkurat sjekket inn på hotellet hvor det er lov å ha med dyr, « nåtte» har fått masse godbit å koser seg i skrivende stund før vi «voksne» tar oss en romantisk tur rundt ut i byen før vi tar kvelden.

Selv har jeg mistet det dyre, nye og fine vlogg kameraet mitt med alt av jobb materiale på, så jeg er ganske fly forbannet kan man vel egentlig si. I tilegg har jeg sykt lite strøm på telefonen UTEN lade muligheter . Hehe…. «gøy»!!!! Og ja jeg har farga håret, hadebra

👏🏽👋🏽

0 kommentarer

Siste innlegg