Jeg såg ut om Hufsa

Hei alle lesere. i dag tar vi tidlig kveld etter en lang dag hvor vi har vert oppe siden 06:30. Det er helt utrolig når foreldrene er de som står opp hundre timer før barna.. eller? Ting har uten tvil gått i et med mye bading, barn og litt action.

Etter vi hentet Isadora på kids klubb kl 12 brukte vi mye tid ved bassenget og trente på de forskjellige teknikkene og øvelsene hun har lært de siste 2 dagene på den svømme skolen sin.  I dag har vi vert å prøvd ut paraseeiling for alle første gang begge to,  det var sykt kult faktisk. Men mye mer chill enn fart og spenning da, lol. Det er ikke så «Woow» faktor som veldig mange skal ha det til, tro det eller ei. For mange kan det også se jævlig skummelt ut i forhold til hva det egentlig er. Jeg for min del følte det var «barnematen» Haha! Men det er jo alltid gøy å prøve ut nye forskjellige ting da. Det er i allefall noe jeg nå kan krysse av listen som jeg alltid har hat lyst å prøve ut på badeferie.

På båten var det to hyggelige fyrer som hjalp og tok vare på oss fra start til slutt. Vi lo mye og jeg tulla så klart hele turen. ikke en eneste sur mine fra noen men bare god stemming.. som alltid. Vi var ca. 300 meter over havet, i en brukbar fart og med en sykt fin utsikt over den kroatiske skjærgården. Mer action fylt skulle det bli på slutten av turen når vi hang høyt opp i de sorte skyene som kom snikende med meldt lyn og torden.

vi kom oss heldig vis ned igjen før tordenværet brakte løst. Men fy faen.. vi var våte!! Etter ett amatørisk forsøk med å komme seg fra båten og inn til land tenkte jeg bare «fuck it.. håret og sminken er ødelagt uansett. Jeg ser ut som Hufsa, la oss heller bare sulle oss i snegle fart bort over veien her. søke ly i den fineste baren for å nyte en pinacolada til uværet gir seg.»

0 kommentarer

Siste innlegg