Jeg røper hva Queend får i bursdagsgave.

Hei alle trofaste lesere. I skrivende stunder har jeg logget meg inn på bloggen til forloveden, uten hennes sitt samtykke. Dette for å røpe hva jeg skal gi henne i bursdag. Håper hun synes det blir en fin overraskelse når hun våkner. Håper også det er mange som er innom og leser i løpet av natten, så hun våkner til et overraskelse innlegg å et høyere lesertall en vanlig gjennom natten.

Til Dolla mi.
Bursdagsgaven din i år blir ikke noe materialistiske ting, eller noen greier som vi ikke trenger, siden vi har de meste å litt til. Så i år velger jeg å gi deg gode minner og en opplevelse. Du har lenge snakket om at du vill til London. Så gaven i år blir akkurat det. Å med deg på turen skal du få med deg privat guide, pikkolo/sherpa, hårstylist (kann vertfall glatte og føne). Alt dette skal gjøres av en og samme person. Å den heldige utvalgte til dette oppdraget er da ingen andre en meg. Jeg skal i tillegg være forloveden, kjæresten og genteleman.
Vi skal bo i en leilighet i hjertet av london. Vi skal så klart se de fleste severdigheter som du skal være interessert i, ta masse bilder og shoppe på den berømte Oxford street (jeg skal bære posene). Jeg har også reservert bord på den kuleste restauranten i byen, dette kommer du til å like. Vi skal også besøke et veldig spesielt område av byen, det heter Camden town. Her skal du få oppleve noe som du sikkert ikke har opplevd før. Hær blir du nemlig sett rart på om du ikke har rosa hår, cheek piercing og tattoos. Så de blir mildt sagt litt annerledes en hær på bygda.
Noe mer eller dette vil jeg ikke røpe enda, det skall du få gjøre selv i egne innlegg. håper du blir glad for dette. Elsker deg utrulig mye, å dagen i dag er din. Å jeg skall gjøre mitt aller beste for at du skal nyte vert sekund av den.
Love from Pappin ❤️

Sorry for at dette innlegget kom senere en jeg annonserte på snap. Det er dessverre en veldig ivrig dame hær som nekter å sove, for hun er veldig nyskjerrig på morgendagen og hva den måtte bringe. Hahahaha.

0 kommentarer

Siste innlegg