Jeg reagerer på fakta

1. Somalia er det eneste landet i Afrika hvor hele befolkningen snakker det samme språket. Okay? Om dette var nyttig og vite aner jeg ikke men jeg syns det var ganske sprøtt da…Og det er definitivt noe jeg kommer til å huske. Kanskje bruke som en kul fakta når jeg møter mennesker for førstegang å skal virke utrolig smart siden jeg veit sånne teite ting hahahaha! 😁 Alle bare ” ååh er det sant..? Det visste jeg ikke” haha!

2. Den gjennomsnittlige BH-størrelsen er 80D. Woow.. Det er ganske stort altså!! Alle sier jeg har store pupper… Jeg har kun en C liksom! 😵

3.  Mennesker som drikker kaffe tar sjeldenere selvmord enn de som ikke gjør det. Lool.. den var teit! 😆

4. Verdens største leketøysdistributør er McDonalds. Fy faen for de dritt lekene der?? Gudene må jo vite hvor mange jeg har kastet!!🤦🏼‍♀️

5. Verdens mest solgte bok, bibelen, er også verdens mest stjålne. Hva faaen…?? Jeg skjønner at ikke alle har et liv ass, haha.  Men den her må vær gammel fakta og trenger en kraftig update for NÅ tid og ikke i fra fortid🤣

6. Dyret som dreper mest mennesker er myggen. Wooow.. Den var dyp 🤯 alt man ikke tenker på når det kommer til smitte via mygg ass! 

7. Mennesket er det eneste dyret ved siden av aper på planeten som har sex ansikt til ansikt. Oi.. Kjenner jeg satt litt mer pris på tittelen som menneske nå,  haha! 🙈🙋🏼‍♀️

8.  Tungemuskelen er den eneste muskelen i kroppen som ikke sitter fast til kroppen i begge ender. Kult.. Se hva jeg kan! 👅

9. Blodet i kroppen er i snitt åtte prosent av din totale kroppsvekt. Gjeeesp…. kjedelig!😴 Neeext!!!!!

10. Over åtti prosent av hjernen er vann. haha.. Ikke rart jeg føler at så mange er hjerneskada uten egentlig å bli stillt diagnosen??! haahahahahahahah!!!!🤪

Dette var jo egentlig ganske gøy! Kanskje jeg har starta en ny trend…? 🎉🎉🥳

 

0 kommentarer

Siste innlegg