Jeg overtalte kjæresten

I går da vi var i Ålesund for å kjøpe tv og hente hjem en dusj vegg dro vi bare en tur innom Burger King for å “grabbe” noe å spise, nothing special egentlig. Vi begge var jo sliten etter en lang dag med mye greier hele tiden så vi begge ville igrunn bare fortest mulig hjem!

I utgangspunktet var kjæresten mer enn fornøyd med den størrelsen vi allerede har på tv’n på som 55. Men jeg for min del ville jo igrunn ha noe større, for 55 syns jeg har begynt å bli en litt “kjedlig” størrelse. Og når man først skal ha en ny hvorfor ikke oppgradere? 55 har jo begynt å bli litt “ut” også.. ikke sant? Så derfor overtalte jeg kjæresten til og gå med på en tv på 75 hahahah! flink jeg er.

I starten var han litt skeptisk, det er ikke noe å legge skjul på den. Men nå er han super fornøyd å snakker ikke om noe annet om hvor bra kino veggen våres har blitt i stua.  Tv vi har fått nå er jo helt enorm og veldig “exstra”, men akkurat sånn vi liker det.. hahahaah!     

0 kommentarer

Siste innlegg